لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه

نام های متداول: گلیسرول
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
تضمین اصالت و کیفیت کالا
ارسال به سراسر کشور

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی گلیسیرین

گلیسرول که گلیسیرین نیز نامیده می‌شود، یک ترکیب پلی‌ال ساده است. این یک مایع بی رنگ، بی بو و چسبناک است که طعم شیرین و غیر سمی دارد. ساختار اصلی گلیسیرین در لیپیدهایی به نام گلیسرید یافت می شود. از آنجایی که دارای خواص ضد میکروبی و ضد ویروسی است، به طور گسترده در درمان های زخم و سوختگی مورد تایید FDA استفاده می شود. برعکس، به عنوان محیط کشت باکتری نیز استفاده می شود.

می توان از آن به عنوان یک نشانگر موثر برای اندازه گیری بیماری کبد استفاده کرد. همچنین به طور گسترده ای به عنوان یک شیرین کننده در صنایع غذایی و به عنوان یک مرطوب کننده در فرمولاسیون های دارویی استفاده می شود. گلیسرول به دلیل داشتن سه گروه هیدروکسیل، با آب قابل اختلاط است و ماهیتی رطوبت سنجی دارد. گلیسیرین به طور کلی از منابع گیاهی و حیوانی به دست می آید که در تری گلیسیریدها، استرهای گلیسیرین با اسیدهای کربوکسیلیک با زنجیره بلند وجود دارد. هیدرولیز، صابونی شدن یا ترانس استری شدن این تری گلیسیریدها باعث تولید گلیسیرین و همچنین مشتقات اسید چرب می شود.



کاربرد گلیسیرین

گلیسیرین کاربردهای متعددی دارد. این یک عنصر اساسی در صمغ ها و رزین ها است که برای ساخت بسیاری از پوشش های محافظ مدرن مانند لعاب های خودرو و رنگ های بیرونی خانه استفاده می شود. گلیسیرین با اسید نیتریک و اسید سولفوریک واکنش نشان می دهد نیتروگلیسیرین (یا نیتروگلیسیرین) انفجاری را تشکیل می دهد. گلیسرول همچنین جزء امولسیفایرهای تک و دی گلیسیرید است که به عنوان نرم کننده در محصولات پخته شده، نرم کننده در شیرین کننده و تثبیت کننده در بستنی استفاده می شود. کاربردهای متنوع آن در زمینه های داروسازی و کالاهای توالت شامل لوسیون های پوست، دهان شویه ها، داروهای سرفه، حلال های دارویی، سرم ها، واکسن ها و شیاف ها می باشد. کاربرد مهم دیگر به عنوان یک محیط محافظ برای انجماد گلبول های قرمز، سلول های اسپرم، قرنیه چشم و سایر بافت های زنده است. در یک زمان، بزرگترین استفاده از آن به عنوان ضد یخ خودرو بود. برای این منظور متانول و اتیلن گلیکول جایگزین آن شده است.

در غذاها و نوشیدنی ها، گلیسرول به عنوان یک مرطوب کننده، حلال و شیرین کننده عمل می کند و ممکن است به حفظ غذاها کمک کند. همچنین به عنوان پرکننده در غذاهای کم چرب آماده تجاری (به عنوان مثال، کلوچه ها) و به عنوان یک عامل غلیظ کننده در لیکور استفاده می شود. گلیسیرین و آب برای حفظ انواع خاصی از برگ های گیاه استفاده می شود. به عنوان یک جایگزین شکر، تقریباً 27 کیلو کالری در هر قاشق چایخوری دارد (شکر 20) و 60٪ به شیرینی ساکارز است. این ماده به باکتری هایی که پلاک دندانی را تشکیل می دهند و حفره های دندانی ایجاد می کنند، تغذیه نمی کند. برای جلوگیری از سفت شدن بیش از حد به آیسینگ (فراست) اضافه می شود.

گلیسیرین ضد میکروبی و ضد ویروسی خفیف است و یک درمان تایید شده توسط FDA برای زخم ها است. صلیب سرخ گزارش می دهد که محلول 85٪ گلیسیرین اثرات باکتری کش و ضد ویروسی را نشان می دهد و زخم های درمان شده با گلیسیرین پس از تقریبا 2 ساعت کاهش التهاب را نشان می دهند. به همین دلیل از آن به طور گسترده در محصولات مراقبت از زخم، از جمله صفحات هیدروژل مبتنی بر گلیسیرین برای سوختگی و سایر مراقبت های زخم استفاده می شود. برای همه انواع مراقبت از زخم به جز سوختگی های درجه سه تایید شده است و برای بسته بندی پوست اهدایی مورد استفاده در پیوند پوست استفاده می شود. هیچ درمان موضعی مورد تایید برای سوختگی درجه سه وجود ندارد، و بنابراین این محدودیت منحصر به گلیسیرین نیست. گلیسیرین در آماده سازی های محصولات پزشکی، دارویی و مراقبت های شخصی، اغلب به عنوان وسیله ای برای بهبود صافی، روان کننده و به عنوان یک مرطوب کننده استفاده می شود.

فروش گلیسیرین دلتاکم

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش لسیتین سویا با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، دارویی، غذایی و صنعتی از منابع ایرانی، چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 50 میلی لیتری، 100 میلی لیتری، 250 میلی لیتری، 500 میلی لیتری، 1 لیتری، 2/5 لیتری، 5 لیتریی و بالاتر به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید گلیسیرین دلتاکم

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. شما می توانید گلیسیرین دلتاکم را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
CAS Number
56-81-5
نام لاتین
Glycerol
فرمول شیمیایی
C3H8O3
جرم مولکولی
92.094 g/mole
نام های مترادف
گلیسرول
دمای ذوب
17.8 °C
دمای جوش
290 °C
محلولیت
محلول در آب
رنگ
بی رنگ
شکل ظاهری
مایع
گرید
USP
شرکت تولید کننده
دلتاکم
لطفا چند لحظه صبر نمائید
})();