لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:121-44-8

تری اتیل آمین (دلتاکم) Triethylamine (Extra pure)


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

ماده اورجینال مرک آلمان می باشد و با برند دلتاکم بسته بندی شده است.
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
تضمین اصالت و کیفیت کالا
ارسال به سراسر کشور
منبع آلمانی
نام های مترادف: N,N-دی متیل اتان آمین

آماده ارسال

280,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 200 میلی لیتری

معرفی

معرفی تری اتیل آمین

تری اتیل آمین یک ماده فرار وبی رنگ است که دارای بوی تند ماهی گندیده است. بویی شبیه آمونیاک دارد. در اکثر واکنشهای آلی به عنوان حلال آلی استفاده می شود. از واکنش بین آمونیاک و اتانول، تری اتیل آمین و آب سنتز می شود. از آن می توان برای تهیه بافرها استفاده کرد. از این ماده، به عنوان حلال در تهیه برخی مواد شیمیایی استفاده می شود. این ماده  pka 10.75 داشته و مانند یک باز ضعیف، میزان pH را در مواد ارایشی بهداشتی همچون لوسیون، شامپو و ژل چشم تنظیم می کند. این ماده به عنوان یکی از عوامل ضد خوردگی در صنعت مورد استفاده قرار میگیرد  و کاربرد بسیار در صنایع داروسازی دارد.
ساختار شیمیایی تری اتیل آمین



کاربرد تری اتیل آمین

تری اتیل آمین معمولاً در سنتز آلی به عنوان پایه استفاده می شود. به عنوان مثال، معمولاً به عنوان پایه در هنگام تهیه استرها و آمیدها از کلریدهای آسیل استفاده می شود. چنین واکنش هایی منجر به تولید هیدروژن کلرید می شود که با تری اتیلامین ترکیب می شود و نمک تری اتیل آمین هیدروکلراید را تشکیل می دهد که معمولاً تری اتیل آمونیوم کلرید نامیده می شود. سپس ممکن است هیدروژن کلرید از مخلوط واکنش تبخیر شود، که باعث ایجاد واکنش می شود. مانند سایر آمین های درجه سوم، تشکیل فوم های اورتان و رزین های اپوکسی را کاتالیز می کند. همچنین در واکنش های هیدروهالوژناسیون و اکسیداسیون سوئن مفید است.


این ماده عمدتاً در تولید ترکیبات آمونیوم چهارتایی برای مواد کمکی نساجی و نمک های آمونیوم چهارتایی رنگ ها استفاده می شود. همچنین یک کاتالیزور و خنثی کننده اسید برای واکنش های تراکم است و به عنوان واسطه ای برای تولید داروها، آفت کش ها و سایر مواد شیمیایی مفید است. نمک های تری اتیل آمین، مانند هر نمک سوم آمونیوم دیگری، به دلیل خواص آمفی دوستی که دارند، به عنوان یک معرف برهمکنش یونی در کروماتوگرافی برهمکنش یونی استفاده می شوند. بر خلاف نمک های آمونیوم چهارتایی، نمک های آمونیوم سوم بسیار فرار هستند، بنابراین می توان از طیف سنجی جرمی در حین انجام آنالیز استفاده کرد.

این حلال برای دادن نمک آفت کش های مختلف حاوی کربوکسیلیک اسید استفاده می شود، به عنوان مثال. تریکلوپیر و 2،4-دی کلروفنوکسی استیک اسید. تری اتیل آمین ماده فعال در FlyNap است، محصولی برای بیهوشی مگس سرکه مگس سرکه. این کار برای حفظ هرگونه ماده ویروسی که ممکن است در طول شناسایی گونه وجود داشته باشد انجام می شود. نمک بی کربنات تری اتیلامین (اغلب به اختصار TEAB، تری اتیل آمونیوم بی کربنات) در کروماتوگرافی فاز معکوس، اغلب در یک گرادیان برای خالص سازی نوکلئوتیدها و سایر مولکول های زیستی مفید است.



دفع ضایعات تری اتیل آمین

ضایعات تا حد ممکن بایستی خیلی پایین باشد. پسماند نباید درحضور مواد آتش زا قرار گیرد. پسماند بایستی دور ریخته شود و بخارات ناشی از پسماند خطرناک است.
 


انبار کردن و جابه جایی تری اتیل آمین

ذخیره کردن تری اتیل آمین ممکن است در یک ظروف استیل سنگین صورت گیرد چون مواد قلیایی هستند. در ظرف حاوی این ماده محکم بسته شود و دور از آتش وحرارت نگهداری گردد. این مواد در دمای کمتر از 37 درجه سانتی گراد نگهداری گردد.
 


خطرات شیمیایی

دور از عوامل اکسید کننده نگهداری شود. بخار و مایع آن بسیار آتش گیر است.
شرایط نگهداری: این ماده را با درب بسته در مکان دور از آفتاب، در زیر هود آزمایشگاهی نگهداری کنید.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
پوشیدن دستکش، ماسک و عینک آزمایشگاهی الزامیست.
 


اثرات مواجهه کوتاه مدت

  • تحریک چشم ها
  • تحریک دستگاه تنفسی


اثرات مواجهه طولانی مدت

  • موجب اختلال در سیستم متابولیسم بدن می شود.
  • موجب سوزش در گلو وبینی می گردد.

فروش تری اتیل آمین دلتاکم

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش تری اتیل آمین آزمایشگاهی در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید تری اتیل آمین دلتاکم

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید تری اتیل آمین آزمایشگاهی دلتاکم می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را مستقیما از شرکت خریداری کنید.
 
مشخصات فنی
CAS Number
121-44-8
نام لاتین
Triethylamine
فرمول شیمیایی
C6H15N
جرم مولکولی
101.193 g/mole
نام های مترادف
N,N-Diethylethanamine
دمای ذوب
-114.7 °C
دمای خود آتشگیری
312 °C
دمای جوش
88.6 °C
رنگ
بی رنگ
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
دلتاکم
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط