لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

کلسیم کلرید 2 آبه (دکتر مجللی) Calcium chloride (Extra pure)


0.0 (0)
بدون دیگاه 1 پرسش و پاسخ
بسته بندی :

نام های مترادف: کلسیم کلرید دی هیدراته
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
ارسال به سراسر کشور
تضمین کیفیت کالا

آماده ارسال

360,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی بسته بندی : 5 کیلوگرمی بسته بندی : 10 کیلوگرمی

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی کلسیم کلرید

کلسیم کلرید با فرمول مولکولی CaCl2 ترکیب یونی کلسیم و کلر است. این  یک ماده نمکی است که به عنوان یک هالید یونی ساده در دمای اتاق به حالت جامد بوده و قابل حل در آب است. وزن مولکولی این ترکیب 110.98 گرم بر مول است. اسامی دیگر کلسیم کلرید شامل کلرید کلسیم، کلسیم کلراید، کلسیم دی کلرید می باشد. شکل ظاهری آن به صورت بلورهای سفید رنگ می باشد. با پایین آوردن نقطه انجماد آب، کلرید کلسیم برای جلوگیری از تشکیل یخ استفاده می شود و برای یخ زدایی استفاده می شود. این برنامه بیشترین مقدار کلرید کلسیم را مصرف می کند. کلرید کلسیم برای گیاهان و خاک نسبتاً بی ضرر است. به عنوان یک عامل یخ زدا، در دماهای پایین تر از کلرید سدیم موثر است. هنگامی که برای این استفاده توزیع می شود، معمولاً به شکل کره های کوچک و سفید به قطر چند میلی متر است که به آنها پریل می گویند. محلول‌های کلرید کلسیم می‌توانند از یخ زدگی در دمای ۵۲- درجه سانتی‌گراد (۶۲- درجه فارنهایت) جلوگیری کنند، که آن را برای پر کردن لاستیک‌های ادوات کشاورزی به‌عنوان یک بالاست مایع ایده‌آل می‌کند و به کشش در آب‌ وهوای سرد کمک می‌کند. همچنین در دستگاه های رطوبت گیر هوای شیمیایی خانگی و صنعتی استفاده می شود.

 

کاربرد کلسیم کلرید

کلرید کلسیم کاربردی مشابه با کلرید سدیم دارد و از آن به عنوان یک افزودنی غذایی، نگهدارنده مواد غذایی، یخ زدایی جاده ها در زمستان و به عنوان آب نمک در کارخانه های سردسازی استفاده می شود. این ماده به عنوان رطوبت گیر در بسته بندی مواد غذایی جهت افزایش ماندگاری و جلوگیری از خراب شدن خوراکی ها مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت نفت و گاز کلرید کلسیم برای افزایش چگالی آب نمک جامد و مهار تورم رس در مایعات حفاری استفاده می شود.

این ماده باعث سخت شدن آب استخر می شود و بدین ترتیب باعث کاهش فرسایش بتن بکار رفته در بدنه استخر می شود. کلرید کلسیم یک ماده خورنده است و زنگ زدگی را تسریع می کند بنابراین نباید در اطراف فلزات از آن استفاده کرد. کلرید کلسیم یک ماده افزودنی غذایی رایج و بی خطر است. این ماده قوام پنیر توفو و میوه و سبزیجات کنسروی را افزایش می دهد و راهی برای تقویت طعم شور ترشی ها بدون اضافه کردن سدیم اضافی است که برای سلامت مضر است. کلسیم کلراید یک افزودنی رایج در نوشیدنی های ورزشی است زیرا وقتی در آب حل می شود به یون های کلسیم مثبت و کلر منفی تبدیل  می شود  و الکترولیتی قدرتمندتر از کلرید سدیم ایجاد می کند.

لوله های خشک کن اغلب با کلرید کلسیم بسته بندی می شوند. کلپ با کلرید کلسیم برای تولید کربنات سدیم خشک می شود. کلرید کلسیم بدون آب توسط FDA به عنوان کمک بسته بندی برای اطمینان از خشکی تایید شده است. نمک هیدراته را می توان برای استفاده مجدد خشک کرد، اما اگر به سرعت گرم شود در آب هیدراته خود حل می شود و پس از سرد شدن یک جامد ترکیبی سخت تشکیل می دهد.
 
شکل ظاهری پودر کلسیم کلرید
 

فروش کلسیم کلرید دکتر مجللی

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش کلسیم کلرید در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید کلسیم کلرید دکتر مجللی

جهت خرید کلسیم کلرید دکتر مجللی می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
10043-52-4
نام لاتین
Calcium chloride
فرمول شیمیایی
CaCl2
جرم مولکولی
110.98 g/mole
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر سفید
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
دکتر مجللی
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

کلسیم کلراید در مقادیر معمولی که در مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، سمی نیست. اما خطر اصلی آن به دلیل خاصیت خشک کنندگی آن و واکنش گرمازا هنگام حل شدن در آب است. بنابراین، هنگامی که در فرم جامد با پوست مرطوب یا چشم ها در تماس باشد، می تواند باعث تحریک شدید و سوختگی خفیف شود. بلع  مقدار زیاد این ماده می تواند منجر به حالت تهوع، استفراغ و درد شکم شود. علاوه بر این قرار گرفتن در معرض کلرید کلسیم برای مدت طولانی باعث مشکلات تنفسی و آسیب ریوی خواهد شد.

کالاهای مرتبط