لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

آب مقطر (دوبار تقطیر، پاکاب) Distilled water, Deionized (DI) water


0.0 (0)
بدون دیگاه 1 پرسش و پاسخ
بسته بندی :

آب دیونیزه
TDS=0
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

10,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 لیتری بسته بندی : 4 لیتری

معرفی

معرفی آب مقطر

آب مقطر  آبی است که ناخالصی آن به شیوه تقطیر یا با استفاده از دستگاه های دیونایزر گرفته شده باشد. در این شیوه آب را جوشانده و بخار آب را به ظروف دیگری انتقال می‌دهندو یا از فیلترهای رزینی عبور داده می شود. دمای جوش در آب مقطر پایین‌تر از آب معمولی است. آب مقطر در باتری اسیدی مورد استفاده اتومبیل‌ها و کامیون‌ها استفاده می‌شود. 
 

ویژگی‌های شیمیایی و فیزیکی آب مقطر

pH آب مقطر خنثی و در حدود ۷ می‌باشد. رسانایی ویژه آب مقطر (عکس مقاومت) بسیار کم است. زیرا رسانایی الکتریکی آب با انحلال نمک‌ها در آن افزایش می‌یابد. دمای جوش آن به دلیل خالص بودن پایین‌تر از آب‌های طبیعی می‌باشد. به علت عدم وجود مواد محلول، خاصیت خورندگی ندارد. آب مقطر همانند آب معمولی، نوشیدنی مطلوب و گوارایی نیست و طعم خود را به دلیل حذف یون‌های موجود، از دست داده‌است.  TDS یا سختی کل در آب مقطر صفر می باشد.
 

فروش آب مقطر (آب دیونیزه)

فروشگاه ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش آب مقطر بدون واسطه در بسته بندی های: 1 لیتری، 3 لیتری، 4 لیتری، 20 لیتری و تناژی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است. 
 

خرید آب مقطر (آب دیونیزه)

شما می توانید آب مقطر را با بهترین قیمیت از فروشگاه اینترنتی ای آز در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای خرید های عمده و سازمانی با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.
مشخصات فنی
نام لاتین
Distilled water
فرمول شیمیایی
H2O
جرم مولکولی
18 g/mole
نام های مترادف
آب دیونیزه
رنگ
بی رنگ
شکل ظاهری
مایع
شرکت تولید کننده
پاکاب
توضیحات
TDS یا سختی کل در آب مقطر صفر می باشد.
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

 آب مقطر به آبی گفته می شود که با استفاده از عمل تقطیر خالص می شود و مواد اضافی آن مانند کربنات ها و سیلیس ها گرفته می شود و در نهایت آبی که تولید شده است به آب مقطر معروف است.اما در حین انجام این فعالیت ها ممکن است که مقداری از این املاح هنوز در آب باقی بماند. ولی آب دیونیزه درجه خلوص بالاتری نسبت به آب مقطر دارد و برای بدست آوردن آن از دستگاه دیونایز استفاده می شود. این دستگاه دارای ستون هایی از رزین با بارهای مثبت و منفی است که وجود این رزین ها برای گرفتن یون های مثبت و منفی می باشد از این آب معمولا در رقیق کردن سرم استفاده می شود. 

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();