لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

پتاسیم کلرید (کیان کاوه آزما) Potassium chloride (Extra pure)


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

مناسب کارهای آزمایشگاهی، کارگاهی، صنایع و کارخانجات
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال

60,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 200 گرمی

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی پتاسیم کلراید

کلرید پتاسیم (KCl یا نمک پتاسیم) یک نمک متال هالید است که از پتاسیم و کلر تشکیل شده است. بی بو است و ظاهر کریستالی سفید یا بی رنگ دارد. جامد به آسانی در آب حل می شود و محلول های آن طعمی شبیه نمک دارند. کلرید پتاسیم را می توان از نهشته های باستانی دریاچه خشک شده به دست آورد. KCl به عنوان کود،در پزشکی، در کاربردهای علمی، نرم کننده های آب خانگی (به عنوان جایگزین نمک کلرید سدیم) و در فرآوری مواد غذایی استفاده می شود. به طور طبیعی به عنوان سیلویت معدنی و در ترکیب با کلرید سدیم به عنوان سیلوینیت وجود دارد.

 
میزان سمیت پتاسیم کلراید

به نظر می رسد مقادیر معمولی کلرید پتاسیم موجود در رژیم غذایی به طور کلی بی خطر هستند. با این حال، در مقادیر بیشتر، کلرید پتاسیم سمی است. LD50 کلرید پتاسیم خوراکی تقریباً 2.5 گرم بر کیلوگرم یا 190 گرم (6.7 اونس) برای توده بدنی 75 کیلوگرم (165 پوند) است. در مقایسه، LD50 کلرید سدیم (نمک خوراکی) 3.75 گرم بر کیلوگرم است. به صورت داخل وریدی، LD50 کلرید پتاسیم به مراتب کمتر است، در حدود 57.2 mg/kg تا 66.7 mg/kg. 


کاربرد پتاسیم کلرید (کیان کاوه آزما)

  • مناسب مدارس، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
  • مناسب صنایع و کارخانجات
  • مناسب صنایع خانگی و کارگاهی


فروش پتاسیم کلرید

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش پتاسیم کلراید در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گرید آموزشی، آزمایشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به مدارس، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، صنایع و کارخانجات است.


خرید پتاسیم کلرید

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید پتاسیم کلرید می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ، ایتا، روبیکا با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
CAS Number
7447-40-7
نام لاتین
Potassium chloride
فرمول شیمیایی
KCl
جرم مولکولی
74.555 g/mole
دمای ذوب
770 °C
دمای جوش
1420 °C
شکل ظاهری
پودر کریستالی سفید
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
کیان کاوه آزما
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط