لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

7778-80-5:CAS No

پتاسیم سولفات (قطران شیمی) Potassium sulfate


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

مناسب مدارس و اهداف آموزشی
مناسب کارهای آزمایشگاهی، کارگاهی، صنایع و کارخانجات
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
پوشیدن دستکش، ماسک و عینک آزمایشگاهی الزامیست.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال

180,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 250 گرمی

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی پتاسیم سولفات

سولفات پتاسیم (US) یا سولفات پتاسیم (UK)، همچنین به نام سولفات پتاس (SOP)، آرکانیت، یا پتاس باستانی گوگرد نیز نامیده می شود، یک ترکیب معدنی با فرمول K2SO4، یک جامد سفید محلول در آب است. معمولاً در کودها استفاده می شود و پتاسیم و گوگرد را تأمین می کند.

تاریخچه پتاسیم سولفات

سولفات پتاسیم (K2SO4) از اوایل قرن 14 شناخته شده است. گلابر، بویل و تاچنیوس آن را مطالعه کردند. در قرن هفدهم، آن را arcanuni یا sal duplicatum نامیدند، زیرا ترکیبی از یک نمک اسیدی با یک نمک قلیایی بود. همچنین به نام تارتار شیشه‌ای و نمک گلاسر یا سال پلی‌کرستوم گلاسری به نام کریستوفر گلاسر شیمی‌دان داروسازی که آن را تهیه کرده و از آن استفاده دارویی می‌کرد، شناخته می‌شد.

کاربرد پتاسیم سولفات در صنعت های دیگر

  • استفاده غالب از سولفات پتاسیم به عنوان کود است. K2SO4 حاوی کلرید نیست که می تواند برای برخی محصولات مضر باشد. سولفات پتاسیم برای این محصولات ترجیح داده می شود که شامل تنباکو و برخی میوه ها و سبزیجات است. محصولاتی که حساسیت کمتری دارند ممکن است همچنان برای رشد بهینه به سولفات پتاسیم نیاز داشته باشند اگر خاک کلرید حاصل از آب آبیاری را انباشته کند.
  • نمک خام نیز گهگاه در ساخت شیشه استفاده می شود. سولفات پتاسیم همچنین به عنوان کاهنده فلاش در بارهای پیشران توپخانه استفاده می شود. فلاش پوزه، فلر بک و فشار بیش از حد انفجار را کاهش می دهد.
  • گاهی اوقات از آن به عنوان یک رسانه انفجار جایگزین مشابه سودا در انفجار سودا استفاده می شود زیرا سخت تر و به طور مشابه محلول در آب است.
  • سولفات پتاسیم همچنین می تواند در ترکیب با نیترات پتاسیم برای تولید شعله بنفش در صنایع آتش نشانی استفاده شود.


کاربرد پتاسیم سولفات قطران شیمی

  • مناسب برای مدارس (اهداف آموزشی)
  • مناسب دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
  • مناسب صنایع و کارخانجات
  • مناسب صنایع خانگی و کارگاهی


فروش پتاسیم سولفات قطران شیمی

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش پتاسیم سولفات در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گرید آموزشی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به مدارس، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، صنایع و کارخانجات است.


خرید پتاسیم سولفات قطران شیمی

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید پتاسیم سولفات می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ، ایتا، روبیکا با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
CAS Number
7778-80-5
نام لاتین
Potassium sulfate
فرمول شیمیایی
K2SO4
جرم مولکولی
174.259 g/mole
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
قطران شیمی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط