لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

مناسب مدارس و اهداف آموزشی
مناسب کارهای آزمایشگاهی، کارگاهی، صنایع و کارخانجات
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
پوشیدن دستکش، ماسک و عینک آزمایشگاهی الزامیست.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال

180,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 250 گرمی

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی و کاربرد نشاسته

نشاسته یا استارچ یا amylum یک کربوهیدارت پلیمری است که از تعداد زیادی واحد های گلوکز متصل به هم توسط پیوند های گلوسیدی تشکیل شده است. این پلی ساکارید توسط اکثر گیاهان سبز به عنوان یک ذخیره ی انرژی تولید می شود. متداول ترین کربوهیدرات موجود در رژیم غذایی انسان است و مقادیر آن در مواد غذایی نظیر سبب زمینی، گندم، ذرت، برنج و کاساو زیاد است. این کربوهیدرات در فرم خالص خود یک پودر سفید، بدون طعم و بدون بو است که در آب سرد یا الکل حل نمی شود. از دو نوع مولکول شکل گرفته است: آمیلوز مارپیچی و خطی و آمیلوپکتین منشعب. بسته به گیاه، این کربوهیدرات بر اساس وزن معمولا حاوی 20 تا 25 درصد آمیلوز و 75 تا 80 درصد آمیلوپکتین است. گلیکوژن، ذخیره گلوکز حیوانات، یک مدل منشعب تر از آمیلوپکتین است.

در صنعت دارویی، از نشاسته به عنوان یک اکسپیانت ( یک ماده ی غیر فعال که نقش محیط برای دارو یا ماده ی فعال دیگر دارد) به عنوان یک disintegrant قرص یا به عنوان به هم چسباننده استفاده می شود. نشاسته به طور وسیعی در صنایع غذایی، تولید نان، تولید رب و سس به عنوان غلیظ کننده، صنعت کاغذ، تولید چسب و همچنین صنعت نساجی به عنوان آهار پارچه  کاربرد دارد.


کاربرد نشاسته قطران شیمی

  • مناسب برای مدارس (اهداف آموزشی)
  • مناسب دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
  • مناسب صنایع و کارخانجات
  • مناسب صنایع خانگی و کارگاهی


فروش نشاسته قطران شیمی

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش نشاسته در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گرید آموزشی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به مدارس، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، صنایع و کارخانجات است.


خرید نشاسته قطران شیمی

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید نشاسته می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ، ایتا، روبیکا با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
CAS Number
9005-25-8
نام لاتین
Starch
فرمول شیمیایی
(C6H10O5)n +(H2O)
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
قطران شیمی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط