لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

مناسب مدارس و اهداف آموزشی
مناسب کارهای آزمایشگاهی، کارگاهی، صنایع و کارخانجات
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
پوشیدن دستکش، ماسک و عینک آزمایشگاهی الزامیست.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال

215,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 250 گرمی

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی سیلیکاژل

سیلیکاژل شکل آمورف و متخلخل دی اکسید سیلیکون (سیلیکا) است که از یک چارچوب سه بعدی نامنظم از اتم های سیلیسیم و اکسیژن متناوب با حفره ها و منافذ در مقیاس نانومتری تشکیل شده است. فضاهای خالی ممکن است حاوی آب یا برخی مایعات دیگر باشند یا ممکن است با گاز یا خلاء پر شوند. در مورد آخر، این ماده به درستی ژل سیلیس نامیده می شود.ژروژل سیلیکا با اندازه منافذ متوسط ​​2.4 نانومتر میل ترکیبی قوی با مولکول های آب دارد و به عنوان یک خشک کننده به طور گسترده ای استفاده می شود. سخت و شفاف است، اما به طور قابل توجهی نرمتر از شیشه سیلیکا یا کوارتز عظیم است. و در صورت اشباع شدن با آب سفت می ماند.زیروژل سیلیکا معمولاً به صورت دانه های درشت یا دانه هایی با قطر چند میلی متر تجاری می شود. برخی از دانه ها ممکن است حاوی مقادیر کمی از ماده شاخص باشند که با جذب مقداری آب تغییر رنگ می دهد. پاکت‌های کاغذی کوچک حاوی گلوله‌های زیروژل سیلیکا، معمولاً با هشدار «نخورید»، اغلب در بسته‌های غذای خشک گنجانده می‌شوند تا رطوبتی که ممکن است باعث فساد غذا شود را جذب کنند.


تاریخچه سیلیکاژل

ژل سیلیکا در اوایل دهه 1640 به عنوان یک کنجکاوی علمی وجود داشت.در جنگ جهانی اول برای جذب بخارات و گازها در کپسول های ماسک گاز استفاده شد. مسیر مصنوعی برای تولید ژل سیلیکا در سال 1918 توسط والتر پاتریک، استاد شیمی در دانشگاه جان هاپکینز ثبت شد.در جنگ جهانی دوم، سیلیکاژل در تلاش جنگ برای خشک نگه داشتن پنی سیلین، محافظت از تجهیزات نظامی در برابر آسیب رطوبت، [نیازمند منبع] به عنوان یک کاتالیزور ترک مایع برای تولید بنزین با اکتان بالا، ساخت دی سولفید کربن و به عنوان یک کاتالیزور ضروری بود. پشتیبانی از ساخت بوتادین از اتانول (مواد اولیه برای تولید لاستیک مصنوعی).


انواع سیلیکاژل

  • نوع A – گلوله های شفاف، قطر تقریبی منافذ: 2.5 نانومتر، خواص خشک شدن و ضد رطوبت، می تواند به عنوان حامل کاتالیزور، جاذب، جداکننده و جاذب با فشار متغیر استفاده شود.
 
  • نوع B - گلوله های سفید شفاف، قطر منافذ: 4.5-7.0 نانومتر، جاذب مایع، خشک کن و حامل عطر، همچنین ممکن است به عنوان حامل کاتالیزور، بستر گربه استفاده شود.
 
  • نوع C - ساختار نیمه شفاف، ریز منافذ، ماده اولیه برای تهیه بستر گربه سیلیکاژل. علاوه بر این خشک و غربال شده، سیلیکاژل ماکرو منفذی را تشکیل می دهد که به عنوان خشک کن، جاذب و حامل کاتالیزور استفاده می شود.

کاربرد سیلیکاژل قطران شیمی

  • مناسب برای مدارس (اهداف آموزشی)
  • مناسب دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
  • مناسب صنایع و کارخانجات
  • مناسب صنایع خانگی و کارگاهی


فروش سیلیکاژل قطران شیمی

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش سیلیکاژل در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گرید آموزشی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به مدارس، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، صنایع و کارخانجات است.


خرید سیلیکاژل قطران شیمی

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید سیلیکاژل می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ، ایتا، روبیکا با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
CAS Number
112926-00-8
نام لاتین
Silica gel
فرمول شیمیایی
SiO2
جرم مولکولی
60.08 g/mole
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
قطران شیمی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط