لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه 1 پرسش و پاسخ
بسته بندی :

ماده اورجینال مرک آلمان می باشد و با برند دلتاکم بسته بندی شده است.
نام مترادف: پلی سوربات 80
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
تضمین اصالت و کیفیت کالا
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال

276,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 250 میلی لیتری

معرفی

معرفی تویین 80

پلی سوربات ها از دسته امولسیفایرها هستند که در برخی داروها و تهیه غذا استفاده می شوند. این مواد اغلب در لوازم آرایشی برای حل روغن های اساسی در محصولات بر پایه ی آب استفاده می شوند. پلی سوربات ها مایعات روغنی مشتق شده از سوربیتان اتوکسیله (مشتق سوربیتول) استری شده با اسیدهای چرب هستند. عمده خرید این ماده برای صنایع غذایی، آرایشی می باشد.  پلی سوربات 80 یک سورفکتانت و امولسیفایر غیر یونی است که اغلب در داروها، غذاها و لوازم آرایشی استفاده می شود. این ترکیب مصنوعی یک مایع زرد رنگ چسبناک و محلول در آب است.



کاربرد پلی سوربات 80

پلی سوربات 80 به عنوان امولسیفایر در غذاها استفاده می شود. به عنوان مثال، در بستنی، پلی سوربات تا غلظت 0.5٪ (v/v) اضافه می شود تا بستنی صاف تر و راحت تر شود و همچنین مقاومت آن در برابر ذوب افزایش یابد. افزودن این ماده از پوشاندن کامل پروتئین های شیر بر روی قطرات چربی جلوگیری می کند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در زنجیره‌ها و شبکه‌هایی به هم بپیوندند که هوا را در مخلوط نگه می‌دارد و بافت سفت‌تری ایجاد می‌کند که با ذوب شدن بستنی شکل خود را حفظ می‌کند.

پلی سوربات 80 همچنین به عنوان سورفکتانت در صابون ها و لوازم آرایشی (از جمله قطره های چشمی) یا حل کننده مانند دهانشویه استفاده می شود. گرید آرایشی پلی سوربات 80 ممکن است ناخالصی های بیشتری نسبت به گرید مواد غذایی داشته باشد.

پلی سوربات 80 یک سورفکتانت و حل کننده است که در انواع محصولات دارویی خوراکی و موضعی استفاده می شود. پلی سوربات 80 یک ماده کمکی است که برای تثبیت فرمولاسیون های آبی داروها برای تجویز تزریقی استفاده می شود و به عنوان امولسیفایر در ساخت آمیودارون ضد آریتمی استفاده می شود. همچنین به عنوان یک ماده کمکی در برخی از واکسن های آنفلوانزای اروپایی و کانادایی استفاده می شود.

برخی از مایکوباکتری ها حاوی نوعی لیپاز (آنزیمی که مولکول های لیپید را تجزیه می کند) هستند. هنگامی که این گونه ها به مخلوطی از پلی سوربات 80 و فنل قرمز اضافه می شوند، باعث تغییر رنگ محلول می شوند، بنابراین به عنوان آزمایشی برای شناسایی فنوتیپ یک سویه یا ایزوله استفاده می شود.
 



تفاوت بین تویین 80 و تویین 20

تنها تفاوت بین پلی سوربات 80 و 20، اسید چرب متصل به بخش پلی اکسی اتیلن سوربیتان مولکول استږ است این اسید چرب در نوع 20 اسید لوریک و در نوع 80 اسید اولئیک است. با این حال، پلی سوربات 20 در لوازم آرایشی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت اسیدهای چرب باعث می شود پلی سوربات 20 آب دوست تر باشد و بنابراین توانایی ضعیف تری در امولسیون آب با روغن های سنگین تر نسبت به توئین 80 دارد.



ساختار مولکولی تویین 80

پلی سوربات 80 از سوربیتان پلی اتوکسیله و اسید اولئیک مشتق شده است. گروه های آبدوست در این ترکیب پلی اترهایی هستند که به گروه های پلی اکسی اتیلن نیز معروف هستند که پلیمرهای اکسید اتیلن هستند. غلظت بحرانی میسل پلی سوربات 80 در آب خالص 0.012 میلی مولار گزارش شده است. در نامگذاری پلی سوربات ها، نام عددی زیر پلی سوربات به گروه چربی دوست، در این مورد، اسید اولئیک اشاره دارد.
نام های شیمیایی کامل پلی سوربات 80 عبارتند از:
پلی اکسی اتیلن (20) سوربیتان مونولئات
(x) -سوربیتان مونو-9-اکتادسنوات پلی (اکسی-1،2-اتاندییل)
ساختار شیمیایی تویین 80 در شکل زیر ارائه شده است:
ساختار مولکولی تویین 80




کاربرد تویین ها در محصولات آرایشی، بهداشتی، دارویی و غذایی

  • حل کننده
  • سورفکتانت
  • همگن کننده
  • امولسیفایر
  • پایدار کننده
  • روان کننده
  • ویسکوز کننده
  • اصلاح کننده ویسکوزیته
  • عامل مرطوب کننده
  • ضد بار الکتریکی ساکن

 

فروش تویین 80 دلتاکم

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش تویین 80 (پلی سوربات 80) در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 


خرید تویین 80 دلتاکم

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید تویین 80 دلتاکم می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.
 
مشخصات فنی
CAS Number
9005-65-6
نام لاتین
Polysorbate 80
فرمول شیمیایی
C64H124O26
جرم مولکولی
1310 g/mole
نام های مترادف
توئین 80
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
مایع ویسکوز بی رنگ
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
دلتاکم
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

تنها تفاوت بین پلی سوربات 20 و 80، اسید چرب متصل به بخش پلی اکسی اتیلن سوربیتان مولکول استږ این اسید چرب در نوع 20 اسید لوریک و در نوع 80 اسید اولئیک است. با این حال ، پلی سوربات 20 در لوازم آرایشی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت اسیدهای چرب باعث می شود پلی سوربات 20 آب دوست تر باشد و بنابراین توانایی ضعیف تری در امولسیون آب با روغن های سنگین تر نسبت به توئین 80 دارد.

کالاهای مرتبط

قیمت ها در حال به روز رسانی می باشد لطفا قبل از ثبت سفارش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

})();