لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

تری پلی فسفات سدیم (TPP) (دلتاکم) Sodium triphosphate (DeltaChem)


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

ماده اورجینال مرک آلمان می باشد و با برند دلتاکم بسته بندی شده است.
نام های مترادف: تی پی پی، تری فسفات سدیم
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
تضمین اصالت و کیفیت کالا
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال

190,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 50 گرمی

معرفی

معرفی تری پلی فسفات سدیم

تری فسفات سدیم (STP)، همچنین تری پلی فسفات سدیم (STPP)، یا تری پلی فسفات (TPP)، یک ترکیب معدنی با فرمول Na5P3O10 است. این نمک سدیم پنتا آنیون پلی فسفات است که پایه مزدوج اسید تری فسفریک است. به عنوان یکی از اجزای بسیاری از محصولات خانگی و صنعتی به ویژه مواد شوینده در مقیاس وسیع تولید می شود. مشکلات زیست محیطی مرتبط با اوتروفیکاسیون به استفاده گسترده از آن نسبت داده می شود. ساختار شیمیایی TPP در تصویر زیر ارائه شده است:
مشخصات، قیمت و خرید تری پلی فسفات سدیم

کاربرد تری پلی فسفات سدیم

  • اکثر TPP به عنوان جزئی از شوینده های تجاری مصرف می شود. به عنوان یک "سازنده"، اصطلاحات صنعتی برای یک نرم کننده آب عمل می کند. در آب سخت (آبی حاوی غلظت بالای Mg2+ و Ca2+)، مواد شوینده غیرفعال می شوند. TPP به عنوان یک عامل کلات کننده با بار بالا، محکم به مواد یونی (فلزات و کاتیونها) متصل می شود و از تداخل آنها با مواد شوینده سولفونات جلوگیری می کند.
  • TPP یک ماده نگهدارنده برای غذاهای دریایی، گوشت، طیور و خوراک حیوانات است. در تولید مواد غذایی با شماره E451 رایج است. در غذاها از STPP به عنوان امولسیفایر و برای حفظ رطوبت استفاده می شود. بسیاری از دولت ها مقادیر مجاز در غذاها را تنظیم می کنند، زیرا می تواند به طور قابل توجهی وزن فروش غذاهای دریایی را افزایش دهد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده، TPP را به عنوان ایمن معرفی می کند.
  • کاربردهای دیگر (صدها هزار تن در سال) عبارتند از: سرامیک (کاهش ویسکوزیته لعاب تا حد معین)، دباغی چرم (به عنوان ماده پوشاننده و ماده برنزه کننده مصنوعی - SYNTAN)، مواد ضد گیر، کندکننده‌های گیرش، بازدارنده‌های شعله، کاغذ. رنگدانه های ضد خوردگی، منسوجات، تولید لاستیک، تخمیر، ضد یخ.
  • از TPP بعنوان کراس لینکرد در تهیه نانوذراتی از پلیمرهای با بار مثبت همانند کیتوسان استفاده می شود.



سمیت تری پلی فسفات سدیم

غلظت بالای فسفات سرم به عنوان پیش بینی کننده حوادث قلبی عروقی و مرگ و میر شناخته شده است. در حالی که فسفات در بدن و غذا به شکل‌های آلی وجود دارد، اشکال غیر آلی فسفات مانند تری فسفات سدیم به آسانی جذب می‌شوند و می‌توانند منجر به افزایش سطح فسفات در سرم شوند. نمک های آنیون های پلی فسفات به دلیل قلیایی بودن خفیف، پوست و غشاهای مخاطی را تحریک می کنند. از آنجا که بسیار محلول در آب است، TPP به طور قابل توجهی با تصفیه فاضلاب حذف نمی شود. TPP هیدرولیز به فسفات می شود که در چرخه فسفر طبیعی جذب می شود. شوینده‌های حاوی فسفر به اتروفیکاسیون بسیاری از آب‌های شیرین کمک می‌کنند.


فروش تری پلی فسفات سدیم دلتاکم

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش تری پلی فسفات سدیم در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.


خرید تری پلی فسفات سدیم دلتاکم

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید تری پلی فسفات سدیم آزمایشگاهی دلتاکم می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
CAS Number
7758-29-4
نام لاتین
Sodium triphosphate
فرمول شیمیایی
Na5P3O10
جرم مولکولی
367.864 g/mole
نام های مترادف
Pentasodium triphosphate، sodium tripolyphosphate, polygon, STPP
دمای ذوب
622 °C
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر سفید رنگ
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
دلتاکم
لطفا چند لحظه صبر نمائید