لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

کیت سختی سنج آب کد: VM-210 (واهب) VM-210


0.0 (0)
بدون دیگاه

بسته بندی پلاستیکی
کیت سنجش سختی کل قابلیت اندازه گیری سختی برحسب کربنات کلسیم به وسیله تیتراسیون با EDTA را در آبهای خام تصفیه و قلیایی دارا می باشد.
قابل حمل

آماده ارسال

موجود در انبار

170,000 تومان
معرفی

معرفی و کاربرد کیت سختی سنج آب

کیت سختی سنج آب برای اندازه گیری یون های مثبت حل شده در آب استفاده می شود. آبی که به عنوان "سخت" توصیف می شود حاوی مقادیر زیادی کلسیم و منیزیم محلول است. آب سخت خطری برای سلامتی نیست، اما به دلیل تجمع مواد معدنی بر روی وسایل لوله کشی و عملکرد ضعیف صابون و یا مواد شوینده، مزاحم است.  کیت سنجش شیمیایی سختی کل توانایی تشخیص و اندازه گیری سختی براساس کربنات کلسیم با استفاده از روش  تیتراسیون توسط EDTA در هر دو مورد آبهای خام قلیایی و تصفیه را دارا می باشد.

از این کیت های اندازه گیری سختی کل با انواع مختلف کیت ها در آنالیز آب به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. انواع کیت های اندازه گیری کل براساس دامنه آزمایش و روش آزمایش دسته بندی می شوند که هر کدام با یک شماره فنی مختص به خود شناخته و مورد استفاده قرار می گیرند. این کیت ها در اندازه گیری سختی آبهای تصفیه و خام با روش آزمایش تیتراسیون، به کار گرفته می شوند. برای هرکدام از این محصولات دامنه ی آزمایش یا به عبارتی دیگر دامنه ی اندازه گیری تعریف می شود که با توجه به نوع کیت بین 1.5ppm-1000ppm و یا  17.1ppm-1000ppm متغیر می باشد. مقدار نمونه ی مورد استفاده در این کیت ها یکسان و به میزان 10ml است. علاوه بر این حد تشخیص این کیت ها معیاری مناسب جهت انتخاب آنها می باشد.
 

مشخصات کیت سختی سنج آب


 

فروش کیت سختی سنج آب واهب

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش کیت سختی سنج آب در انواع مختلف با قیمت مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.


خرید کیت سختی سنج آب واهب

جهت خرید کیت سختی سنج آب شرکت واهب می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.

مشخصات فنی
کد/مدل
VM-210
جنس
بدنه پلاستیکی
ابعاد
۱۸x۱۰x۳ سانتی‌متر
وزن
۲۳۰ گرم
شرکت تولید کننده
واهب
کشور سازنده
ایرانی
توضیحات
کیت سنجش سختی آب واهب مدل VM-210 مجموعه چهار عددی
لطفا چند لحظه صبر نمائید