لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

الکل سنج آزمایشگاهی (بومه) Alcohol Meter


0.0 (0)
بدون دیگاه

نام مترادف: اتانول سنج

آماده ارسال

موجود در انبار

68,000 تومان
معرفی

معرفی و کاربرد الکل سنج

نام دیگر الکل سنج، بومه و یا اتانول سنج است. از الکل سنج آزمایشگاهی برای سنجش دقیق میزان الکل (اتانول) در مایعات استفاده می شود. این ابزار دقیق هم مصرف خانگی  دارد و هم صنعتی. با استفاده از اعداد روی بدنه بومه می توان درصد الکل را در فرآورده های مختلف تعیین کرد. این وسیله آزمایشگاهی به سادگی قابل استفاده است. شکل ظاهری آن شامل یک لوله باریک و تو خالی است که در انتها به شکل مخروط و سنگین می باشد.

این اتانول سنج برای اندازه گیری مقدار الکل تقطیر شده شما استفاده می شود. با بومه می توانید الکل ها را تا 99% تولید و سنجش کنید. برای استفاده شخصی الکل را تا 25٪ -35٪ رقیق کنید، شکر یا طعم دهنده ها را بعد از رقیق کردن اضافه نکنید، زیرا این باعث اختلال در دقت سنجش الکل خواهد شد.
 

نحوه استفاده از الکل سنج آزمایشگاهی

ابتدا مایع مورد نظر را دریک ظرف آزمایشگاهی (استوانه مدرج) بریزید که ارتفاعی بلندتر از الکل سنج را داشته باشد. سپس بومه را از قسمت مخروطی شکل داخل مایع قرار دهید. محل تقاطع مایع با الکل سنج عددی را نشان میدهد که در آن درصد الکل محلول شماست.

 

فروش الکل سنج

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش الکل سنج در انواع مختلف با قیمت مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.


خرید الکل سنج

جهت خرید الکل سنج آزمایشگاهی می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.

مشخصات فنی
جنس
شیشه بوروسیلیکاتی
رنگ
بی رنگ
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط