لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

استوانه مدرج شیشه ای (مزور شیشه ای) Graduated cylinder


0.0 (0)
بدون دیگاه
حجم :

نام مترادف: سلندر اختلاط، مزور شیشه ای، استوانه اندازه گیری
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

72,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

حجم : 25 میلی لیتر حجم : 50 میلی لیتر حجم : 100 میلی لیتر حجم : 250 میلی لیتر حجم : 500 میلی لیتر حجم : 1 لیتری

معرفی

معرفی و کاربرد استوانه مدرج

استوانه مدرج که به عنوان سیلندر اندازه گیری، مزور یا استوانه اختلاط نیز شناخته می شود، یک ابزار معمولی از تجهیزات آزمایشگاهی است که برای اندازه گیری حجم مایع استفاده می شود. شکل استوانه ای باریکی دارد. هر خط علامت گذاری شده روی استوانه مدرج، نشان دهنده مقدار مایع اندازه گیری شده است. مزورهای مدرج اغلب برای اندازه گیری حجم مایع استفاده می شوند. استوانه های مدرج عموماً دقیق‌تر از فلاسک‌ها، ارلن ها و بشرهای آزمایشگاهی هستند، اما نباید از آنها برای انجام تجزیه و تحلیل حجمی استفاده شود؛ برای این منظور می توان از ظروف شیشه‌ای حجمی، مانند فلاسک حجمی (بالن ژوژه) یا پیپت حجمی، استفاده کرد. گاهی اوقات از سیلندرهای مدرج برای اندازه گیری حجم یک جامد به طور غیرمستقیم با اندازه گیری جابجایی مایع استفاده می شود.

برای دقت بیشتر، حجم روی استوانه‌های مدرج در مقیاس‌هایی با 3 رقم قابل‌توجه نشان داده می‌شود: سیلندرهای 100 میلی‌لیتری دارای تقسیم‌بندی درجه‌بندی 1 میلی‌لیتری هستند در حالی که سیلندرهای 10 میلی‌لیتری دارای تقسیم‌بندی‌های درجه‌بندی 0.1 میلی‌لیتری هستند. دو کلاس دقت برای مزور های مدرج وجود دارد. دقت کلاس A دو برابر کلاس B است. استوانه های مدرج می توانند دارای مقیاس های تک یا دوتایی باشند. درجه بندی های تکی امکان خواندن حجم را از بالا به پایین (حجم پر کردن) می‌دهند در حالی که استوانه‌های مقیاس دوگانه امکان خواندن برای پر کردن و ریختن (مقیاس معکوس) را می‌دهند.
 

فروش استوانه مدرج شیشه ای

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش استوانه مدرج با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید استوانه مدرج شیشه ای

شما می توانید استوانه مدرج را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
نام لاتین
Beaker
جنس
شیشه بوروسیلیکاتی
رنگ
بی رنگ
لطفا چند لحظه صبر نمائید