لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

ارلن مایر آزمایشگاهی Erlenmeyer flask


0.0 (0)
بدون دیگاه 1 پرسش و پاسخ

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی و کاربرد ارلن مایر آزمایشگاهی

ارلن مایر که به آن ارلن مخروطی یا فلاسک تیتراسیون نیز می‌گویند، نوعی فلاسک آزمایشگاهی است که دارای کف صاف، بدنه مخروطی و گردن استوانه‌ای است. این نام برگرفته از نام شیمیدان آلمانی، امیل ارلن مایر (1825-1909)، که آن را در سال 1860 ایجاد کرده است، می باشد. ارلن ها دارای کف پهنی هستند که طرفین آن به سمت بالا به سمت یک گردن عمودی کوتاه خم می شوند. آنها ممکن است درجه بندی شده باشند، و اغلب از لکه های شیشه ای یا مینای دندان استفاده می شود که می توان آنها را با مداد برچسب گذاری کرد. در بدن مخروطی و گردن باریکش با بشر تفاوت دارد. بسته به کاربرد، آنها ممکن است از شیشه یا پلاستیک، در طیف وسیعی از حجم ها ساخته شوند.

این وسیله برای طیف وسیعی از کاربردهای آزمایشگاهی مناسب است. قاعده‌ای پهن و دهانه‌ای باریک، باعث می‌شود تا با چرخاندن ظرف، احتمال بیرون ریختن محتویات آن بسیار کم باشد. علاوه بر این، با گرم کردن نمونه، بخار مایع در قسمت فوقانی آن متراکم می‌شود و باعث کاهش اتلاف حلال می‌شود. به‌طورکلی، کاربردهای مهم ارلن در آزمایشگاه‌ها عبارت است از؛ مخلوط کردن نمونه‌ها و تیتراسیون، جوشاندن و یا گرم کردن نمونه‌ها، آماده‌سازی محیط کشت و تهیه کشت میکروبی و سلولی، نگهداری نمونه‌ و مایعات آزمایشگاهی و جمع کننده محصول تقطیر در عمل تقطیر و یا جمع کننده مایع خارج‌شده از قیف جداکننده در هنگام عمل استخراج نیز استفاده می‌شود.

ازنظر جنس این وسیله نیز می‌توان گفت، ارلن مایر شیشه‌ای اغلب برای کاربردهای میکروبیولوژی (classical microbiological methods) و در مواردی که امکان اتوکلاو کردن ظروف و استفاده مجدد آن وجود دارد، مناسب هستند. همچنین، لازم به ذکر است که نوع شیشه‌ای این وسیله نسبت به ارلن‌هایی که از جنس پلاستیک ساخته‌شده‌اند، برای اکسیژن‌رسانی به کشت مناسب‌تر است. بااین‌وجود ارلن‌های پلاستیکی در مواردی که مسئله آلودگی بسیار مورد تأکید است، مورداستفاده قرار می‌گیرند. چراکه می‌توان آن‌ها به‌صورت یک‌بارمصرف، استفاده کنید. ارلن‌های پلاستیکی از مواد مختلفی مانند پلی‌پروپیلن (PP)، پلی کربنات (PC) یا پلی‌اتیلن ترفتالات گلیکول (PETG) ساخته می‌شوند.

فروش ارلن مایر آزمایشگاهی

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش ارلن مایر آزمایشگاهی با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید ارلن مایر آزمایشگاهی

شما می توانید ارلن مایر آزمایشگاهی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در حجم های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
نام لاتین
Erlenmeyer flask
جنس
شیشه بوروسیلیکاتی
رنگ
بی رنگ
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

شیشه‌آلات آزمایشگاهی ازجمله ارلن‌ در دو کلاس A و B تولید می‌شوند. این کلاس‌بندی بر اساس مقررات موسسه‌ی استاندارد بین‌المللی ASTM صورت گرفته است. ارلن‌های کلاس B برای کاربردهای عمومی آزمایشگاهی و در مواردی که نیاز نیست، ارلن برای مدت طولانی با نمونه و مواد شیمیایی در تماس باشد مورداستفاده قرار می‌گیرد. ارلن‌های کلاس B اغلب از جنس شیشه سودالایم (شیشه آهک سود دار) ساخته می‌شوند. در مقابل، ارلن‌های کلاس A از مقاومت حرارتی و شیمیایی بالاتری برخوردار هستند و برای ذخیره‌سازی طولانی‌مدت محلول‌ها، مناسب هستند. این ارلن‎ها نسبت به ارلن‌های کلاس B دقت بیشتری داشته و بازه‌ی کالیبراسیون آن‌ها نیز طولانی‌تر است. ارلن مایرهای کلاس A عمدتاً از بوروسیلیکات ساخته می‌شوند.

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();