لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

بالن ته صاف تک دهانه (بالن تقطیر) (روداژ 29/32) Flat bottom flask


0.0 (0)
بدون دیگاه
حجم :

روداژ: 29/32
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

موجود در انبار

85,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

حجم : 50 میلی لیتر حجم : 100 میلی لیتر حجم : 250 میلی لیتر حجم : 500 میلی لیتر حجم : 1000 میلی لیتر حجم : 2000 میلی لیتر حجم : 5000 میلی لیتر

معرفی

معرفی و کاربرد بالن ته صاف تک دهانه

بالن های های ته صاف ظروف شیشه ای با کف صاف هستند که بیشتر برای کارهای شیمیایی یا بیوشیمیایی استفاده می شوند. آنها معمولاً از شیشه بوروسیلیکات مقاوم در برابر حرارت ساخته می شوند. دارای یک بخش لوله‌ای شکل هستند که با نام گردن نیز شناخته می‌شود و در سر آن دهانه‌ای وجود دارد. بالن های دو یا سه دهانه نیز رایج هستند. بالن های ته صاف در اندازه های مختلف، از 5 میلی لیتر تا 20 لیتر، با اندازه هایی که معمولاً روی شیشه درج می شوند، وجود دارند.

انتهای گردن محل اتصالات شیشه ای است. دهانه ها استاندارد هستند و می توانند هر گونه اتصالات مخروطی (نر) با اندازه مشابه را بپذیرند. هنگام استفاده، فلاسک های ته صاف معمولاً توسط گیره هایی روی پایه نگه داشته می شوند. بالن های ته صاف برای انجام واکنش های شیمیایی، تقطیر، جوشاندن مایعات و ... استفاده می شود.
 

انواع بالن ته صاف چند دهانه و کاربرد آنها

بالن دو دهانه: برای گرما دادن مایعات و عمل تقطیر استفاده می شود از دیگر کاربردهای بالن دو دهانه می توان به وارد کردن همزمان چند ماده به بالن و خارج کردن ماده ای دیگر از یک دهانه اشاره کرد.
بالن سه دهانه: برای خروج و ورود همزمان مواد و یا گاز نیتروژن و یا لوازم آزمایشگاهی از جمله همزن مکانیکی، دماسنج (ترموکوپل) و… به کار می رود.
بالن چهار دهانه: در تقطیر مایعات و یا تعیین چگالی گازها کاربرد دارد.

 

فروش بالن ته صاف تک دهانه آزمایشگاهی

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش بالن ته صاف تک دهانه آزمایشگاهی با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید بالن ته صاف تک دهانه آزمایشگاهی

شما می توانید بالن ته صاف تک دهانه آزمایشگاهی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در حجم های های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
جنس
شیشه بوروسیلیکاتی
رنگ
بی رنگ
توضیحات
روداژ 29/32
لطفا چند لحظه صبر نمائید

قیمت ها در حال به روز رسانی می باشد لطفا قبل از ثبت سفارش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

})();