لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

اتیدرونیک اسید (دلتاکم) Etidronic acid (HEDP) (DeltaChem)


0.0 (0)
بدون دیگاه

ماده اورجینال مرک آلمان می باشد و با برند دلتاکم بسته بندی شده است.
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
پوشیدن دستکش، ماسک و عینک آزمایشگاهی الزامیست.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
تضمین اصالت و کیفیت کالا
ارسال به سراسر کشور

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

اتیدرونیک اسید

اتیدرونیک اسید که با نام اتیدرونات نیز شناخته می شود، یک بیس فسفونات غیر نیتروژنی است که به عنوان دارو، شوینده، تصفیه آب و آرایشی استفاده می شود. در سال 1966 ثبت اختراع شد و در سال 1977 برای استفاده پزشکی تایید شد. ساختار مولکولی اتیدرونیک اسید در شکل زیر ارائه شده است:

مشخصات، قیمت و خرید اتیدرونیک اسید

کاربرد اتیدرونیک اسید

HEDP به عنوان بازدارنده در بتن، رسوب و بازدارنده خوردگی در سیستم آب خنک در گردش، میدان نفتی و بویلرهای کم فشار در زمینه هایی مانند برق، صنایع شیمیایی، متالورژی، کود و غیره استفاده می شود. در صنایع سبک بافته شده از HEDP استفاده می شود. به عنوان شوینده برای فلزات و غیر فلزات. در صنعت رنگرزی، HEDP به عنوان تثبیت کننده پراکسید و عامل تثبیت کننده رنگ استفاده می شود. در آبکاری بدون سیانید، HEDP به عنوان عامل کیلیت استفاده می شود. دوز 1-10 میلی گرم در لیتر به عنوان بازدارنده رسوب، 10-50 میلی گرم در لیتر به عنوان بازدارنده خوردگی و 1000-2000 میلی گرم در لیتر به عنوان شوینده ترجیح داده می شود. معمولاً HEDP همراه با پلی کربوکسیلیک اسید (فوق روان کننده) نیز استفاده می شود که در آن به عنوان عامل کاهنده عمل می کند.


اتیدرونیک اسید یک عامل کیلیت است و ممکن است برای اتصال یا تا حدی برای مقابله با اثرات موادی مانند کلسیم، آهن یا سایر یون های فلزی که ممکن است به عنوان جزئی از فاضلاب خاکستری تخلیه شود و به طور قابل تصوری می تواند منابع آب زیرزمینی را آلوده کند، اضافه شود. به عنوان یک فسفونات دارای خواص بازدارندگی از خوردگی در فولادهای بدون آلیاژ است. اسید اتیدرونیک همچنین در به تعویق انداختن فاسد شدن و اکسیداسیون اسیدهای چرب عمل می کند. HEDP و نمک های آن به مواد شوینده و سایر مواد پاک کننده اضافه می شوند تا از اثرات آب سخت جلوگیری کنند. همچنین در سفید کردن پراکسید برای جلوگیری از تخریب پراکسیدها توسط فلزات واسطه استفاده می شود.

اسید اتیدرونیک به عنوان یک ماده تشکیل دهنده چندین فرمول آرایشی ذکر شده است که در آن برای سرکوب تشکیل رادیکال، تثبیت کننده امولسیون و کنترل ویسکوزیته استفاده می شود. در حالی که اسید اتیدرونیک از گنجاندن آن در لوازم آرایشی محدود نشده است و مصارف قانونی دارد، توصیه می‌شود که مانند بیشتر محصولات آرایشی (به ویژه صابون‌ها)، محصول پس از استفاده کاملاً از روی پوست شسته شود. اتیدرونیک اسید نیز در میان مواد شیمیایی استخر گنجانده شده است. از این ماده به عنوان بازدارنده لکه برای جلوگیری از خروج یون های فلزی از محلول و لکه دار شدن کناره های استخرها استفاده می شود. اسید اتیدرونیک در قالب صابون استفاده می شود.



فروش اتیدرونیک اسید

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش اتیدرونیک اسید با کیفیت ممتاز  و تضمینی در گرید فوق خالص  آزمایشگاهی و از برندهای معتبر  اروپایی به پژوهشگران و دانشگاهیان است.


خرید اتیدرونیک اسید

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید اتیدرونیک اسید می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
CAS Number
2809-21-4
فرمول شیمیایی
C2H8O7P2
جرم مولکولی
206.027 g/mole
گرید
Ph Eur
شرکت تولید کننده
دلتاکم
توضیحات
این کالا با تضمین کیفیت ارائه می شود.
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط

})();