لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

مناسب کارهای آزمایشگاهی، کارگاهی، صنایع و کارخانجات
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال

60,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 200 گرمی

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی و کاربرد آهن سولفات

آهن(II) سولفات 7 آبه، نوع متداول آهن II سولفات هیدراته ست. آهن II سولفات هیدراته به عنوان فراورده جانبی در تولید دی اکسید تیتانیوم، تولید می شود. از کاربرد های آهن II سولفات هیدراته، می توان به کاربرد آن به عنوان تصفیه کننده آب، جبران کمبود آهن خون و آنمی، اشاره کرد. آهن II سولفات به عنوان معرف تحلیلی، به عنوان مواد اولیه برای فریت، به عنوان ماده اولیه برای تولید اکسید آهن مغناطیسی، آهن (III) اکسید و رنگدانه معدنی آبی (رنگ دانه اکسید آهن)، کاتالیزور آهن، ماده ضد عفونی کننده استفاده می شود. همچنین به عنوان معرف کروماتوگرافی نیز می توان از این ماده استفاده کرد. در کشاورزی از آهن II سولفات به عنوان سموم دفع آفات در کشاورزی استفاده می شود.


کاربرد آهن سولفات (کیان کاوه آزما)

  • مناسب مدارس، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
  • مناسب صنایع و کارخانجات
  • مناسب صنایع خانگی و کارگاهی


فروش آهن سولفات

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش آهن سولفات در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گرید آموزشی، آزمایشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به مدارس، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، صنایع و کارخانجات است.


خرید آهن سولفات

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید آهن سولفات می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ، ایتا، روبیکا با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
CAS Number
7782-63-0
نام لاتین
Iron(II) sulfate
فرمول شیمیایی
FeSO4
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
کیان کاوه آزما
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط