لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

ماده اورجینال مرک آلمان می باشد و با برند دلتاکم بسته بندی شده است.
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
تضمین اصالت و کیفیت کالا
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال

310,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 10 میلی لیتری

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی گلوتار آلدهید

 گلوتارآلدئید یک ترکیب آلی با فرمول (CH2)3(CHO)2 است. این مولکول از یک زنجیره 5 کربنی تشکیل شده است که با گروه های فرمیل (CHO) خاتمه می یابد. معمولاً به‌عنوان محلول در آب استفاده می‌شود و چنین محلول‌هایی به‌عنوان مجموعه‌ای از هیدرات‌ها، مشتقات حلقوی و محصولات تراکمی وجود دارند که چندین مورد از آنها به هم تبدیل می‌شوند. از آنجایی که مولکول دارای دو گروه کربونیل است به گروه‌های آمین اولیه (حتی به عنوان هیدرات‌های آن) واکنش نشان می‌دهد، می‌تواند به عنوان یک عامل اتصال عرضی برای هر ماده با گروه‌های آمین اولیه عمل کند و پیوند متصل به ایمین را ایجاد کند. اتصال عرضی بسیاری از عملکردهای بیولوژیکی را سفت و غیرفعال می کند، بنابراین از محلول های گلوتارآلدئید به عنوان بیوسید و ثابت کننده استفاده می شود. با نام تجاری Cidex و Glutaral فروخته می شود. به عنوان یک ضد عفونی کننده، برای استریل کردن ابزار جراحی استفاده می شود. ساختار شیمیایی گلوتار آلدهید در شکل زیر ارائه شده است:
 
ساختار شیمیایی گلوتار آلدهید

کاربرد گلوتار آلدهید

گلوتارآلدهید در کاربردهای بیوشیمی به‌عنوان یک اتصال‌دهنده و تثبیت‌کننده هم‌عاملی واکنش‌گر آمین استفاده می‌شود. این سلول‌ها را با اتصال عرضی پروتئین‌ها به سرعت می‌کشد. معمولاً به‌تنهایی یا مخلوط با فرمالدهید به‌عنوان اولین فرآیند از دو فرآیند تثبیت‌کننده برای تثبیت نمونه‌هایی مانند باکتری‌ها، مواد گیاهی و سلول‌های انسانی استفاده می‌شود. در روش دوم تثبیت کننده از تتروکسید اسمیم برای اتصال عرضی و تثبیت چربی های غشای سلولی و اندامک استفاده می شود.

در علم مواد حوزه های کاربرد گلوتارآلدئید از پلیمرها تا فلزات و بیومواد را شامل می شود. گلوتارآلدئید معمولاً به عنوان عامل تثبیت کننده قبل از تعیین خصوصیات بیومواد برای میکروسکوپ استفاده می شود. گلوتارآلدئید یک عامل اتصال عرضی قوی برای بسیاری از پلیمرهای حاوی گروه های آمین همانند کیتوزان است. گلوتارآلدهدی همچنین می تواند برای یک عامل پیوند دهنده برای بهبود نیروی چسبندگی بین دو پوشش پلیمری استفاده شود. گلوتارآلدئید همچنین برای محافظت در برابر خوردگی لوله های زیر دریا استفاده می شود.


فروش گلوتار آلدهید دلتاکم

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش گلوتار آلدهید در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز  و تضمینی در گرید فوق خالص  آزمایشگاهی و از برندهای معتبر  اروپایی به پژوهشگران و دانشگاهیان است.
 

خرید گلوتار آلدهید دلتاکم

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید گلوتار آلدهید دلتاکم می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید و در سراسر ایران تحویل بگیرید.
 
مشخصات فنی
CAS Number
111-30-8
نام لاتین
Glutaraldehyde
فرمول شیمیایی
C5H8O2
جرم مولکولی
100.117 g/mole
نام های مترادف
Pentanedial
دمای ذوب
−14 °C
دمای جوش
187 °C
شکل ظاهری
مایع
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
دلتاکم
لطفا چند لحظه صبر نمائید
مقایسه سریع
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط