لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

کیسه دیالیز (غشای دیالیز) 14 کیلو دالتون کد:D0405 Dialysis Tubing, avg. flat width 23 mm (0.9 in.), MWCO 14000, 99.99% retention


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

کد سیگما: D0405
Pore Size: 14000KDa
عرض: 23 میلی متر
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

580,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 0/5 متری بسته بندی : 1 متری

معرفی

معرفی و کاربرد کیسه دیالیز

کیسه دیالیز آزمایشگاهی، به طور معمول از یک فیلم سلولز یا استر سلولزی بازسازی شده ساخته می شود. با این حال، غشاهای دیالیز ساخته شده از پلی سولفون، پلی اترسولفون (PES)، پلی کربنات یا کلاژن نیز به طور گسترده ای برای کاربردهای خاص پزشکی، غذایی یا تصفیه آب استفاده می شوند. با دیالیز متداول از طریق کیسه های دیالیز، مولکول های کوچک و مولکول های بزرگ با اجازه انتشار فقط مولکول های کوچک از طریق غشاهای نفوذ پذیر انتخابی، از یکدیگر جدا می شوند. از دیالیز معمولاً برای تغییر ترکیب نمک (مولکول کوچک) محلول حاوی ماکرومولکول استفاده می شود.

غشاء های دیالیز مختلف تولید و با وزن مولکولی (MW) در ۱ تا ۱،۰۰۰،۰۰۰ کیلو دالتونی مشخص می شوند. تعیین کات اف(Cutoff) وزن مولکولی نتیجه تعداد و اندازه متوسط ​​منافذ ایجاد شده در طول تولید غشای دیالیز است. توجه به این نکته مهم است که کات آف وزن مولکولی(molecular weight cutoff-MWCO) یک غشا یک مقدار مشخص نیست. مولکول های با جرم نزدیک به MWCO غشا با سرعت کمتری از مولکول های کوچکتر از MWCO در غشا پخش می شوند. برای اینکه یک مولکول به سرعت در یک غشا پخش شود، معمولاً باید حداقل ۲۰-۵۰ برابر کوچکتر از درجه بندی MWCO غشا باشد. بنابراین، امکان جدا کردن پروتئین kDa30 از پروتئین kDa10 با استفاده از دیالیز در بین غشای دیالیز دارای ۲۰K عملی نیست.
 

مشخصات کیسه دیالیز 14 کیلو دالتون

  • کاربرد در علوم دارویی، زیستی، شیمی و ...
  • قطر حفرات: 14 کیلو دالتون
  • جنس غشا: سلولز
  • عرض غشا: 23 میلی لیتر


نحوه ی آماده سازی کیسه دیالیز

حذف گلیسرول موجود به عنوان یک مرطوب کننده را می توان با شستن تیوب در آب جاری به مدت 3-4 ساعت انجام داد. حذف ترکیبات گوگرد را می توان با قراردادن کیسه دیالیز در محلول 0.3% (w/v) سولفید سدیم در دمای 80 درجه سانتی گراد به مدت 1 دقیقه انجام داد. سپس با آب داغ (60 درجه سانتیگراد) به مدت 2 دقیقه بشویید و با محلول 0.2% (v/v) اسید سولفوریک، اسیدی کنید، سپس با آب داغ بشویید تا اسید نیز کامل شسته شود. 

 

نحوه ی آزمایش رهایش دارو از نانوذرات با استفاده از کیسه دیالیز

ابتدا نانوذرات خشک شده را در 1 سی سی بافر فسفات پراکنده کنید، سپس در کیسه دیالیز قرار دهید. دو سر کیسه دیالیز را با گیره مخصوص و یا شیرازه ببندید. سپس کیسه دیالیز را در بافر قراردهید. این آزمایش در دمای 37 درجه سانتیگراد انجام می شود تا شرایط شبیه به بدن انسان باشد. مقدار محیط ریلیز که اغلب بافر فسفات است باید ده برابر مقدار حلال لازم برای اشباع دارو باشد که به این حالت شرایط سینک گفته می شود. برای بدست آوردن نمودار رهایش دارو، باید درصد داروی آزاد شده را در هر زمان محاسبه می کنند. 


 

آیا می توان از کیسه دیالیز چند بار استفاده کرد؟
گفته می شود که از کیسه دیالیز فقط یکبار استفاده شود ولی اگر بتوانید داروی جذب شده در غشا دیالیز را کامل جدا کنید می توانید از آن چندبار استفاده کنید. برای این منظور می توان کیسه دیالیز را با درصد کمی از محلول اتانول و آب به مدت 15 دقیقه شستشو داد.
 


فروش کیسه دیالیز 14 کیلو دالتون

ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش کیسه دیالیز 14 کیلو دالتون با بهترین قیمت و تضمین کیفیت به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید کیسه دیالیز 14 کیلو دالتون

شما می توانید کیسه دیالیز 14 کیلو دالتون را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
نام لاتین
Dialysis tubing
جنس
سلولز
رنگ
بی رنگ و شفاف
شکل ظاهری
حفرات 14000 دالتونی
شرکت تولید کننده
سیگما-آمریکا
ابعاد
23 میلی متر
لطفا چند لحظه صبر نمائید