لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:10035-04-8

کلسیم کلرید دو آبه (دی هیدرات) (نوترون) Calcium chloride (Extra pure)


0.0 (0)
بدون دیگاه 1 پرسش و پاسخ
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی آن را خریداری کند.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

490,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی کلسیم کلرید

کلسیم کلرید با فرمول مولکولی CaCl2 ترکیب یونی کلسیم و کلر است. این  یک ماده نمکی است که به عنوان یک هالید یونی ساده در دمای اتاق به حالت جامد بوده و قابل حل در آب است. وزن مولکولی این ترکیب 110.98 گرم بر مول است. اسامی دیگر کلسیم کلرید شامل کلرید کلسیم، کلسیم کلراید، کلسیم دی کلرید می باشد. شکل ظاهری آن به صورت بلورهای سفید رنگ می باشد. با پایین آوردن نقطه انجماد آب، کلرید کلسیم برای جلوگیری از تشکیل یخ استفاده می شود و برای یخ زدایی استفاده می شود. این برنامه بیشترین مقدار کلرید کلسیم را مصرف می کند.

کلسیم کلرید برای گیاهان و خاک نسبتاً بی ضرر است. به عنوان یک عامل یخ زدا، در دماهای پایین تر از کلرید سدیم موثر است. هنگامی که برای این استفاده توزیع می شود، معمولاً به شکل کره های کوچک و سفید به قطر چند میلی متر است که به آنها پریل می گویند. محلول‌های کلرید کلسیم می‌توانند از یخ زدگی در دمای ۵۲- درجه سانتی‌گراد (۶۲- درجه فارنهایت) جلوگیری کنند، که آن را برای پر کردن لاستیک‌های ادوات کشاورزی به‌عنوان یک بالاست مایع ایده‌آل می‌کند و به کشش در آب‌ وهوای سرد کمک می‌کند. همچنین در دستگاه های رطوبت گیر هوای شیمیایی خانگی و صنعتی استفاده می شود.

 

کاربرد کلسیم کلراید

کلرید کلسیم کاربردی مشابه با کلرید سدیم دارد و از آن به عنوان یک افزودنی غذایی، نگهدارنده مواد غذایی، یخ زدایی جاده ها در زمستان و به عنوان آب نمک در کارخانه های سردسازی استفاده می شود. این ماده به عنوان رطوبت گیر در بسته بندی مواد غذایی جهت افزایش ماندگاری و جلوگیری از خراب شدن خوراکی ها مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت نفت و گاز کلرید کلسیم برای افزایش چگالی آب نمک جامد و مهار تورم رس در مایعات حفاری استفاده می شود.

این ماده باعث سخت شدن آب استخر می شود و بدین ترتیب باعث کاهش فرسایش بتن بکار رفته در بدنه استخر می شود. کلرید کلسیم یک ماده خورنده است و زنگ زدگی را تسریع می کند بنابراین نباید در اطراف فلزات از آن استفاده کرد. کلرید کلسیم یک ماده افزودنی غذایی رایج و بی خطر است. این ماده قوام پنیر توفو و میوه و سبزیجات کنسروی را افزایش می دهد و راهی برای تقویت طعم شور ترشی ها بدون اضافه کردن سدیم اضافی است که برای سلامت مضر است. کلسیم کلراید یک افزودنی رایج در نوشیدنی های ورزشی است زیرا وقتی در آب حل می شود به یون های کلسیم مثبت و کلر منفی تبدیل  می شود  و الکترولیتی قدرتمندتر از کلرید سدیم ایجاد می کند.

دومین کاربرد بزرگ کلرید کلسیم به دلیل ماهیت رطوبت سنجی و چسبندگی هیدرات های آن است. کلرید کلسیم بسیار رطوبت سنج است و هیدراتاسیون آن یک فرآیند گرمازا است. یک محلول غلیظ یک لایه مایع را روی سطح جاده های خاکی نگه می دارد که تشکیل گرد و غبار را سرکوب می کند و حالت رطوبت دار به جاده می دهد. ذرات ریز گرد و غبار را در جاده نگه می دارد و یک لایه بالشتک ایجاد می کند. اگر اجازه داده شود که اینها منفجر شوند، سنگدانه بزرگ شروع به جابجایی می کند و جاده خراب می شود. استفاده از کلرید کلسیم نیاز به دانه بندی را تا 50 درصد و نیاز به مواد پرکننده را تا 80 درصد کاهش می دهد.
مشخصات، قیمت، خرید و فروش انواع کلسیم کلرید آزمایشگاهی


خطرات و مضرات کلسیم کلرید

اگر چه زمانی که خیس می شود در مقادیر کم سمی نیست، اما خواص به شدت رطوبت سنجی نمک غیر هیدراته خطراتی را به همراه دارد. کلرید کلسیم می تواند با خشک کردن پوست مرطوب به عنوان یک محرک عمل کند. کلرید کلسیم جامد به صورت گرمازا حل می شود و در صورت بلعیده شدن می تواند باعث سوختگی دهان و مری شود. مصرف محلول‌های غلیظ یا محصولات جامد ممکن است باعث تحریک یا زخم معده شود. مصرف کلرید کلسیم می تواند منجر به هایپرکلسمی شود.

 

فروش کلسیم کلرید دو آبه نوترون

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش کلسیم کلراید با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید کلسیم کلرید دو آبه نوترون

جهت خرید کلسیم کلرید نوترون می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را مستقیما از شرکت خریداری کنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
10035-04-8
نام لاتین
(dihydrate) Calcium chloride
فرمول شیمیایی
CaCl2.2H2O
جرم مولکولی
110.98 g/mole
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر سفید
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

کلسیم کلراید در مقادیر معمولی که در مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، سمی نیست. اما خطر اصلی آن به دلیل خاصیت خشک کنندگی آن و واکنش گرمازا هنگام حل شدن در آب است. بنابراین، هنگامی که در فرم جامد با پوست مرطوب یا چشم ها در تماس باشد، می تواند باعث تحریک شدید و سوختگی خفیف شود. بلع  مقدار زیاد این ماده می تواند منجر به حالت تهوع، استفراغ و درد شکم شود. علاوه بر این قرار گرفتن در معرض کلرید کلسیم برای مدت طولانی باعث مشکلات تنفسی و آسیب ریوی خواهد شد.

کالاهای مرتبط

})();