لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

هات پلیت همزن (هیتر استیرر) دیجیتال مدل: D-500 (آلفا)


0.0 (0)
بدون دیگاه
دارای یکسال گارانتی و 10سال خدمات پس از فروش

المنت ساخت شرکت کانتال سوئد، دارای گارانتی مادام العمر
کنترل دیجیتال دما، دور و تایمر با استفاده از تک ولوم دیجیتال
دارای ست پوینت دما با دقت تنظیم یک درجه و نمایش دو درجه
دارای نمایشگر درصد توان خروجی موتور
دارای تایمر با دقت یک درجه بر دقیقه جهت تنظیم زمان کار
تنظیم زمان بینهایت
قابلیت کالیبراسیون دما
صفحه واشری از جنس استیل جهت تبادل حرارت دمایی و تشاشعی
صفحه آلومینیوم با قطر 18 سانت

آماده ارسال

موجود در انبار

ارسال رایگان

3,800,000 تومان
معرفی

معرفی و کاربرد هات پلیت همزن

دستگاه هیتر استیرر یا هات پلیت (Hot Plate) مگنت استیرر جهت حرارت دهمی و همزدن نمونه بوسیله مگنت در آزمایشگاه استفاده می شود. همزن مغناطیسی یا اصطلاحاً استیرر یکی از تجهیزات عمومی آزمایشگاهی است که برای هم زدن مایعات استفاده می شود. دستگاه استیرر در اغلب موارد جایگزین مناسبی برای شیکر آزمایشگاهی می باشد. برخی از دستگاه های استیرر در صورت نیاز به گرمایش مایع، امکان حرارت دهی را نیز همزمان فراهم می کنند که به آن هیتر استیرر Heater Stirrer گفته می شود.

برای استفاده از دستگاه هیتر استیرر لازم است که بعد از قرار دادن محلول در یک بشر یا بالن آزمایشگاهی، در داخل آن یک مگنت قرار داده شود تا عمل هم زدن از طریق میدان مغناطیسی ایجاد شده در هات پلیت همزن، صورت بگیرید. انتخاب قطر مگنت آزمایشگاهی وابسته به مقدار محلول می باشد به طوریکه برای حجم 100 الی 500 سی سی مگنت دو الی 3 سانتی متری مناسب است و برای حجم نیم تا دو لیتر از مگنتی با قطر 4 الی 6 سانتی متری استفاده می شود.

سنتز شیمیایی و ساخت مولکول های جدید، پیچیده و تعریف شده یک چالش پیچیده است که از پیشرفت ها در طیف گسترده ای از زمینه ها پشتیبانی می کند. سنتز شیمیایی درک بهتر ساختارهای ترکیبی و تولید ساختارهای جدید برای اهداف تحقیقاتی را امکان پذیر می کند. برای به دست آوردن بسیاری از مواد مهم برای زندگی روزمره استفاده می شود. این امر آن را به یک علم منحصر به فرد و توانمند تبدیل می کند، جایی که برخی از الزامات مانند کنترل دقیق دما و محافظت از نمونه، ابزار و اپراتور بسیار مهم هستند. 


مشخصات هات پلیت همزن دیجیتال آلفا 

  • کننترل دیجیتال دما، دور و تایمر با استفاده از تک ولوم دیجیتال

  • دارای ست پوینت دما با دقت تنظیم یک درجه و نمایش دو درجه

  • دارای نمایشگر درصد توان خروجی موتور

  • دارای تایمر با دقت یک درجه بر دقیقه جهت تنظیم زمان کار

  • تنظیم زمان بینهایت

  • قابلیت کالیبراسیون دما

  • صفحه واشری از جنس استیل جهت تبادل حرارت دمایی و تشاشعی

  • صفحه آلومینیوم با قطر 18 سانت

  • یکسال گارانتی

  • 10 سال خدمات پس از فروش

  • دور تا 1800 rpm

  • دما تا 370 درجه سانتیگراد


هات پلیت همزن چگونه کار می کند؟

یک همزن صفحه داغ معمولا بر اساس یک میدان الکترومغناطیسی دوار کار می کند. ساختار داخلی صفحه داغ با تعدادی آهنربای الکتریکی تعبیه شده است. یک نوار مغناطیسی که به آن مگنت آزمایشگاهی نیز می گویند، در ظرف حاوی محلول قرار می گیرد. نوار با یک ماده غیر واکنش پوشیده شده است. بنابراین، از نظر شیمیایی بی اثر است. لازم است که به درستی در محلول غوطه ور شود. بشر آزمایشگاهی، ارلن و یا بالن حاوی محلول و مگنت در بالای صفحه داغ قرار می گیرد. همزن صفحه داغ مجهز به دو دستگیره کنترلی است. یکی از دستگیره ها برای تنظیم دمای دستگاه و از دسته دیگر برای کنترل سرعت چرخش استفاده می شود. هنگامی که کلید اصلی همزن صفحه داغ روشن می شود، مکانیسم گرمایش و آهنرباهای الکتریکی فعال می شوند. مکانیسم گرمایش محلول را گرم می کند و میدان الکترومغناطیسی ایجاد می شود. این میدان الکترومغناطیسی تولید شده توسط دستگاه با میدان مغناطیسی ثابت مگنت تداخل دارد و برهمکنش می کند و باعث می شود محلول بچرخد و به درستی مخلوط شود و در نتیجه باعث مخلوط شدن و گرم شدن همزمان محلول شود. برای هم زدن صحیح و یکنواخت، ظرف باید در مرکز صفحه داغ قرار گیرد. اندازه مگنت باید بر اساس ویسکوزیته و حجم محلول انتخاب شود. نحوه کارکرد هات پلیت همزن در شکل زیر ارائه شده است:

نحوه کارکرد هات پلیت همزن


فروش هات پلیت همزن دیجیتال آلفا

فروشگاه اینترنتی ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش هات پلیت همزن با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.

 

خرید هات پلیت همزن دیجیتال آلفا

جهت خرید هات پلیت همزن دیجیتال آلفا می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را مستقیما از شرکت خریداری کنید.

مشخصات فنی
جنس
صفحه آلومینیوم با قطر 18 سانت
شرکت تولید کننده
آلفا
توضیحات
دارای تایمر با دقت یک درجه بر دقیقه جهت تنظیم زمان کار
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط