لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

بالن ته گرد دو دهانه (بالن تقطیر) (روداژ 29/32 و 14/23) Round-boomed flasks or RB flasks


0.0 (0)
بدون دیگاه
حجم :

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

موجود در انبار

95,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

حجم : 100 میلی لیتر حجم : 250 میلی لیتر حجم : 500 میلی لیتر

معرفی

معرفی و کاربرد بالن ته گرد دو دهانه

بالن های های ته گرد (فلاسک های ته گرد یا بالن های RB) ظروف شیشه ای با کف کروی هستند که بیشتر برای کارهای شیمیایی یا بیوشیمیایی استفاده می شوند. آنها معمولاً از شیشه بوروسیلیکات مقاوم در برابر حرارت ساخته می شوند. دارای یک بخش لوله‌ای شکل هستند که با نام گردن نیز شناخته می‌شود و در سر آن دهانه‌ای وجود دارد. بالن های دو یا سه دهانه نیز رایج هستند. بالن های ته گرد در اندازه های مختلف، از 5 میلی لیتر تا 20 لیتر، با اندازه هایی که معمولاً روی شیشه درج می شوند، وجود دارند.

انتهای گردن محل اتصالات شیشه ای است. دهانه ها استاندارد هستند و می توانند هر گونه اتصالات مخروطی (نر) با اندازه مشابه را بپذیرند. به دلیل ته گرد، حلقه های چوب پنبه ای برای ایستادن فلاسک های ته گرد مورد نیاز است. هنگام استفاده، فلاسک های ته گرد معمولاً توسط گیره هایی روی پایه نگه داشته می شوند. بالن های ته گرد برای انجام واکنش های شیمیایی، تقطیر، جوشاندن مایعات و ... استفاده می شود.


انواع بالن ته گرد چند دهانه و کاربرد آنها

بالن دو دهانه: برای گرما دادن مایعات و عمل تقطیر استفاده می شود از دیگر کاربردهای بالن دو دهانه می توان به وارد کردن همزمان چند ماده به بالن و خارج کردن ماده ای دیگر از یک دهانه اشاره کرد.
بالن سه دهانه: برای خروج و ورود همزمان مواد و یا گاز نیتروژن و یا لوازم آزمایشگاهی از جمله همزن مکانیکی، دماسنج (ترموکوپل) و… به کار می رود.
بالن چهار دهانه: در تقطیر مایعات و یا تعیین چگالی گازها کاربرد دارد.
 


فروش بالن دو گرد تک دهانه آزمایشگاهی

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش بالن دو گرد تک دهانه آزمایشگاهی با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 


خرید بالن ته گرد دو دهانه آزمایشگاهی

شما می توانید بالن ته گرد دو دهانه آزمایشگاهی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در حجم های های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
نام لاتین
Round-bottom flask
جنس
شیشه بوروسیلیکاتی
رنگ
بی رنگ
توضیحات
روداژ 29/32 و 14/21
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();