لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

منیزیم کلرید 6 آبه (دکتر مجللی) Magnesium chloride (Extra pure)


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
ارسال به سراسر کشور
تضمین کیفیت کالا

آماده ارسال

340,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی بسته بندی : 5 کیلوگرمی بسته بندی : 10 کیلوگرمی

معرفی

معرفی منیزیم کلرید

منیزیم کلرید نام ترکیب شیمیایی با فرمول MgCl2 است. علاوه بر فرم بی آب، MgCl2 در هیدرات های مختلف MgCl2·nH2O نیز وجود دارد. این نمک ها هالیدهای یونی معمولی هستند که در آب بسیار محلول هستند. کلرید منیزیم را می توان از آب نمک یا آب دریا استخراج کرد. در آمریکای شمالی، کلرید منیزیم عمدتاً از آب نمک دریاچه نمک بزرگ تولید می شود. در فرآیندی مشابه از دریای مرده در دره اردن استخراج می شود. کلرید منیزیم، به عنوان ماده معدنی بیشوفیت، نیز (با استخراج محلول) از بسترهای باستانی دریاها، به عنوان مثال، بستر دریای Zechstein در شمال غربی اروپا استخراج می شود. این را می توان با محتوای بالای کلرید منیزیم در اقیانوس های اولیه توضیح داد. مقداری کلرید منیزیم از تبخیر آب دریا به دست می آید. کلرید منیزیم بدون آب (انیدرید) پیش ماده اصلی فلز منیزیم است که در مقیاس بزرگ تولید می شود. کلرید منیزیم هیدراته، فرمی است که به راحتی در دسترس است.

کلرید منیزیم یک ترکیب معدنی متشکل از یک یون منیزیم و دو یون کلرید. این ترکیب در پزشکی به عنوان منبع یون منیزیم استفاده می شود که برای بسیاری از فعالیت های سلولی ضروری است. همچنین به عنوان کاتارتیک و در آلیاژها استفاده شده است. داروی بر پایه آن یک مکمل معدنی است که برای پیشگیری و درمان مقادیر کم منیزیم در خون استفاده می شود. برخی از برندها همچنین برای درمان علائم اسید معده بیش از حد همانند ناراحتی معده، سوزش سر دل و سوء هاضمه اسیدی استفاده می شوند.

منیزیم کلرید بی آب پیش ماده اصلی منیزیم فلزی است. احیای Mg2+ به منیزیم فلزی با الکترولیز در نمک مذاب انجام می شود. منیزیم کلرید یکی از بسیاری از مواد مورد استفاده برای کنترل گرد و غبار، تثبیت خاک، و کاهش فرسایش بادی است. کلرید منیزیم برای یخ زدایی در آب هوای سرد در بزرگراه ها، پیاده روها و پارکینگ ها استفاده می شود. کاتالیزورهای Ziegler-Natta، که به صورت تجاری برای تولید پلی اولفین ها استفاده می شوند، حاوی MgCl2 به عنوان پشتیبان کاتالیزور هستند. معرفی ساپورت های MgCl2 فعالیت کاتالیزورهای سنتی را افزایش می دهد و امکان توسعه کاتالیزورهای بسیار استریو اختصاصی برای تولید پلی پروپیلن را فراهم می کند. شکل ظاهری پودر منیزیم کلرید در زیر ارائه شده است:

شکل ظاهری پودر منیزیم کلرید



کاربردهای کلرید منیزیم

  • رفع یخ زدگی  جاده ها، پیاده روها و پارکینگ ها
  • تولید سیمان
  • صنایع کاغذ و نساجی
  • کپسول های آتش نشانی
  • خنک کردن ابزار حفاری
  • فرآوری چغندرقند
  • تولید پوشش ضد حریق پانل های چوبی، تیرهای فولادی و سایر مواد
  • تولید مواد ضد عفونی کننده


آیا منیزیم کلرید سمی است؟

سمیت منیزیم ناشی از نمک های منیزیم در افراد سالم با رژیم غذایی معمولی نادر است، زیرا منیزیم اضافی به راحتی از طریق کلیه ها از طریق ادرار دفع می شود. موارد کمی از مسمومیت خوراکی منیزیم در افراد با عملکرد طبیعی کلیه که مقادیر زیادی نمک منیزیم مصرف می کنند، توصیف شده است، اما نادر است. اگر مقدار زیادی کلرید منیزیم خورده شود، اثراتی مشابه سولفات منیزیم خواهد داشت و باعث اسهال می شود، اگرچه سولفات نیز در اثر ملین سولفات منیزیم نقش دارد، بنابراین اثر کلرید آنقدر شدید نیست.
 


فروش منیزیم کلرید دکتر مجللی

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش منیزیم کلرید در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.


خرید منیزیم کلرید دکتر مجللی

جهت خرید منیزیم کلرید دکتر مجللی می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.

مشخصات فنی
CAS Number
7791-18-6
نام لاتین
Magnesium chloride
فرمول شیمیایی
MgCl2
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
دکتر مجللی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();