لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه 2 پرسش و پاسخ
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
تضمین اصالت و کیفیت کالا

آماده ارسال

980,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 لیتری

معرفی

معرفی لیسیتین سویا

روغن سویا یک منبع مهم فسفولیپید می باشد. فسفولیپید جداشده از این روغن تحت نام لسیتین سویا به بازار عرضه می شود. لسیتین در اصل مخلوطی از فسفو لیپیدهای مختلف و مواد دیگر مانند اسید گلیسرول، فسفاتیدیل کولین، فسفاتیدیل اینوزیتول و … است. لسیتین در تمام موجودات زنده یافت می شود. لسیتین (فسفاتیدیل کولین) مهم ترین فسفو لیپید غشا سلولی است که در اکثر پستاندارن وجود دارد. لسیتین در منابع غذایی زیادی یافت می شود. زرده تخم مرغ، عدس، شیر، ذرت، جوانه گندم، جگر گوساله، لوبیا سویاو… از منابع آن می باشند. لسیتین زرده تخم مرغ منبع سرشار از فسفاتیدیل کولین می باشد، سویا بیشترین میزان لسیتین را دارد و منبع اصلی آن می باشد. 

لسیتین سویا همچنین در صنایع آرایشی و بهداشتی بسیار با ارزش است. در کرم ها، سرم ها، امولسیون ها، تونیک ها، سوفله بدن، ماسک ها قرار داده می شود. در اینجا نقش یک جزء چند منظوره منحصر به فرد را بازی می کند: به عنوان یک ماده فعال، عملکردهای محافظ پوست بالغ و همچنین پوست آسیب دیده و تغذیه شده را بازیابی می کند. علاوه بر این، به وضوح خواص آنتی اکسیدانی را نشان می دهد. به عنوان امولسیفایر، چربی های تشکیل دهنده لوازم آرایشی را به ریز قطرات تبدیل می کند و بافت مورد نظر را به آنها می دهد. این بافت به طور یکنواخت روی پوست پخش می شود و بهتر جذب می شود. ساختار مولکولی فسفاتیدیل کولین مهمترین جز سازنده لسیتین سویا در شکل زیر ارائه شده است:

ساختار مولکولی لسیتین سویا



کاربرد لسیتین سویا در صنایع

  • امولسیفایری: این ماده در آب حلالیت پایینی دارد اما از خاصیت امولسیفایری خوبی برخوردار است. با افزودن آن به شیر باعث کاهش کشش سطحی چربی ها گشته و حل شدن شکر، شکلات و… در آن را تسهیل می نماید.
  • کنترل ویسکوزیته: لسیتین سویا ویسکوزیته را در مواد (نیمه) مایع کنترل می کند. در تولید شکلات برای کاهش ویسکوزیته از لسیتین یا کره کاکائو استفاده می شود. از لسیتین سویا به مقدار کمتری در کاهش ویسکوزیته استفاده می شود در نتیجه از نظر اقتصادی نیز استفاده از آن به صرفه تر است.
  • انحلال پذیری: از این ماده در بهبود انحلال پذیری پودر های خوراکی در آب استفاده می شود.
  • مکمل های غذایی: در تولید بیشتر مکمل های غذایی از لسیتین استفاده می گردد. این امر به دلیل عدم حساسیت زایی، ارزش تغذیه ای و تاثیرات آن بر سلامتی می باشد.
  • در صنعت نقاشی برای تولید جوهر نقاشی و فرم پوششی محافظت کننده از سطح کاربرد دارد.
  • در تولید خمیر نانوایی باعث کاهش میزان استفاده از تخم مرغ و چربی است. هم چنین در پایداری تخمیر و افزایش حجم آن موثر است.


فروش لسیتین سویا نوترون

فروشگاه اینترنتی ای آز، فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش لسیتین سویا با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، دارویی، غذایی و صنعتی از منابع ایرانی، چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 50 میلی لیتری، 100 میلی لیتری، 250 میلی لیتری، 500 میلی لیتری، 1 لیتری به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.

خرید لسیتین سویا نوترون

شما می توانید لسیتین سویا نوترون را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

لسیتین یک افزودنی غذایی است که از چندین منبع - یکی از آنها سویا - به دست می آید. به طور کلی به عنوان یک امولسیفایر یا روان کننده، زمانی که به غذا اضافه می شود، استفاده می شود، اما همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان و محافظ طعم استفاده می شود.

لسیتین سویا از دانه های خام سویا به دست می آید، جایی که روغن سویا با استفاده از یک حلال شیمیایی استخراج می شود. سپس روغن سویا فرآیندی را طی می‌کند که در آن کاملاً با آب مخلوط می‌شود تا زمانی که ماده لسیتین هیدراته شود و از روغن جدا شود و سپس خشک شود.

کالاهای مرتبط