لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :
عرضه مستقیم و بی واسطه از کارخانه با قیمت رقابتی

این کالا، تولیدی کارخانه قطره طلایی ایرانیان می باشد که با برند دلتاکم بسته بندی شده است.
100% خالص بدون هیچ افزودنی
ویژه مصارف آرایشی، بهداشتی، پوست و مو (خوراکی نمی باشد)
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

125,000 16 %
105,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 100 گرمی

کالاهای مشابه

معرفی

شی باتر

 روغن شی باتر یا کره شی،  چربی استخراج شده از آجیل درخت شی آفریقایی (Vitellaria paradoxa) است. وقتی خام باشد عاج رنگ است و معمولاً با ریشه بوروتوتو یا روغن نخل زرد می شود. به طور گسترده ای در لوازم آرایشی به عنوان مرطوب کننده، مرهم یا لوسیون استفاده می شود. شی باتر خوراکی است و در برخی از کشورهای آفریقایی در تهیه غذا استفاده می شود. گاهی اوقات، کره شی با روغن های دیگر به عنوان جایگزینی برای کره کاکائو مخلوط می شود، اگرچه طعم آن به طور قابل توجهی متفاوت است.

این روغن در دمای محیط جامد است و رنگی سفید یا عاجی دارد. قرن هاست که مردم سراسر جهان از کره شی به عنوان یک ماده آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند. غلظت بالای ویتامین ها و اسیدهای چرب موجود در آن همراه با قوام قابل ملاحظه ای که دارد، این محصول را به یک گزینه عالی برای استفاده در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی تبدیل کرده است. روغن شی باتر حاوی انواع اسیدهای چرب همانند لینولئیک و پالمیتیک اسید است. پس از استفاده از محصولات حاوی شی باتر، این اسیدهای چرب به‌صورت مستمر چربی‌های مفید پوست شما را تقویت کرده و رطوبت بیشتری را ایجاد می‌کنند. با تقویت لایه محافظ پوست، رطوبت موجود در بدن مدت زمان بیشتری در زیر پوست باقی مانده و احتمال خشکی پوست کاهش می‌یابد. به دلیل وجود لینولئیک اسید و اولئیک اسید، میزان چربی موجود در روغن شی باتر کاملا متوازن است. به همین دلیل پس از استفاده، احساس چربی بیش از حد بر پوست نخواهید داشت و حتی برای افراد دارای پوست چرب نیز مفید خواهد بود.
 
مشخصات و قیمت شی باتر اصل و فوق خالص


کره شی به طور عمده در صنایع آرایشی و بهداشتی برای محصولات مرتبط با پوست و مو (براق کننده لب، چسب لب، کرم ها و امولسیون های مرطوب کننده پوست و نرم کننده های مو برای موهای خشک و شکننده) استفاده می شود. همچنین توسط صابون سازها و تولیدکنندگان روغن ماساژ استفاده می شود، معمولاً در مقادیر کم، زیرا دارای مقدار زیادی مواد غیر صابونی است، و مقادیر بالاتر باعث می شود صابون نرم تری ایجاد شود که توانایی تمیز کنندگی کمتری دارد. برخی از صابون‌سازان صنعت‌گر از کره شیا به میزان ۲۵ درصد استفاده می‌کنند. این روغن طبیعی یک نرم کننده عالی برای پوست های خشک است.

 


کاربرد شی باتر

  • رفع چین و چروک
  • رفع تیرگی
  • جوانسازی پوست
  • تقویت ساقه مو
  • ساخت صابون
  • براق کردن مو


خواص و ویژگی های شی باتر

شی باتر دارای سطح بالایی استئاریک اسید و اولئیک اسید است و با این دو ماده اصلی شناخته می شود و نسبت به انواع دیگر روغن های گیاهی سطح بالاتری از این دو نوع اسید چرب را در خود دارد. به طور کلی این ترکیب حاوی انواع اسیدهای چرب پالمیتیک اسید، اولیئیک اسید، استئاریک اسید و لینولئیک اسید است و هیچ جز سمی یا خطر آلودگی با مواد شیمیایی خطرناک را ندارد. این ترکیب را به طور معمول و تصفیه نشده از دانه درخت شی با فرآیند پرس حرارتی یا سرد تهیه می کنند و با روش هایی مانند شستشو با آب، ته نشینی، فیلتراسیون و سانتریفیوژ نیمه خالص می شود. اغلب از آن به صورت تصفیه نشده استفاده می شود اما معمولا آن را خالص سازی می کنند تا خمیر سفید با طعم مطبوع ایجاد شود. این ترکیب همانند سایر چربی های گیاهی حاوی ترکیبات چرب هستند به طوریکه در هر ۱۰۰ گرم آن حدود ۹۲ گرم چربی وجود دارد. به طور کلی این ماده عمدتا از تری گلیسیرید (۷.۹۹٪)، مواد غیر صابونی (۸ درصد)، مونوگلیسیرید ها و دی گلیسیرید ها است. ماده غیر صابونی آن نیز شامل الکل های تری ترپن (۵.۲ تا ۶ درصد)، هیدروکربن ها (۰.۱۶ تا ۰.۴ درصد)، استرول ها و توکوفرول ها است. همچنین انواع ویتامین ها در این ماده وجود دارد که مهم ترین آن ویتامین K بوده که تاثیر بسیاری بر زیبایی پوست و درمان ریشه مو دارد. 


نحوه استفاده از شی باتر

  • یک تکه از کره شی ما را بردارید.

  • کره را با دست گرم کنید تا شروع به نرم شدن کند.

  • کره شی را هر چند وقت یکبار روی بدن، مو، صورت و لب ها بمالید.

  • در ظرف را سریعا ببندید.


خواص درمانی شی باتر

مطالعات نشان می‌دهد استرهای گیاهی شی باتر خاصیت ضدالتهابی دارند. وقتی روی پوست قرار می‌گیرد، سیتوکاین‌ها و سایر سلول‌های التهابی باعث کند شدن تولید آن‌ها می‌شود. این ممکن است به حداقل رساندن تحریک ناشی از عوامل محیطی مانند خشکی هوا و همچنین شرایط التهابی پوستی مانند اگزما کمک کند. این خاصیت ضدالتهابی شی باتر ممکن است به تسکین درد آرتروز نیز کمک کند. مطالعات نشان می‌دهد که می‌تواند به کاهش التهاب کمک کند در حالی که مفاصل را از آسیب بیشتر محافظت می‌کند.

شی باتر دارای خاصیت جوانسازی است. این ترکیب طبیعی دارای مقادیر قابل توجهی ویتامین A و E است. این ویتامین‌ها باعث تقویت فعالیت آنتی‌اکسیدانی به میزان زیاد می‌شوند. آنتی‌اکسیدان‌ها از عوامل مهم ضد پیری به شمار می‌روند. آنتی‌اکسیدان‌ها از سلول‌های پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند که می‌تواند منجر به پیری زودرس و پوستی ناسالم شود.

یکی از بهترین تاثیرات روغن تراپی پوست بازسازی سلولی است.دو خاصیت مرطوب‌کنندگی و آنتی‌اکسیدانی شی باتر، با هم کار می‌کنند تا به پوست شما کمک کند سلول‌های جدید و سالم تولید کند. بدن شما به طور مداوم در حال ساخت سلول‌های پوستی جدید و خلاص شدن از سلول‌های مرده پوست است. در واقع شما هرروز از شر 30 تا 40 هزار سلول قدیمی پوست خلاص می‌شوید. سلول‌های مرده پوست در قسمت رویی آن قرار دارند. سلول‌های پوستی جدید در پایین لایه فوقانی پوست (اپیدرم) تشکیل می‌شود. با ایجاد رطوبت مناسب در سطح پوست، سلول‌های مرده پوست کمتری در راه بازسازی سلول‌های تازه در اپیدرم خواهید داشت.


فروش روغن شی باتر

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی، مواد اولیه صنایع دارویی و غذایی، روغن های طبیعی و گیاهی است که آماده فروش شی باتر در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز و بی واسطه به مشتریان محترم می باشد.


خرید روغن شی باتر

جهت خرید شی باتر می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
نام لاتین
Shea butter
نام های مترادف
کره شی
شکل ظاهری
جامد کره ای
گرید
USP
شرکت تولید کننده
دلتاکم
لطفا چند لحظه صبر نمائید