لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :
عرضه مستقیم و بی واسطه از کارخانه با قیمت رقابتی

این کالا، تولیدی کارخانه قطره طلایی ایرانیان می باشد که با برند دلتاکم بسته بندی شده است.
روغن 100% خالص بدون هیچ افزودنی
ویژه مصارف آرایشی، بهداشتی، پوست و مو (خوراکی نمی باشد)
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

165,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 250 میلی لیتری

کالاهای مشابه

معرفی

روغن هسته انار

روغن هسته انار روغن طبیعی قوی و معطری است که از طریق پِرِس سرد دانه‌های میوهٔ انار به‌دست می‌آید. هسته و میوهٔ انار به‌دلیل برخورداری از آنتی اکسیدان، ویتامین C، ویتامین A و مواد معدنی فراوان برای سلامت پوست، درمان دیابت و سلامت قلب بسیار مناسب است.  خواص روغن هسته انار از وجود مقادیر بالای پونیسیک اسید، ویتامین C، فلاونوئیدها، لینولِئیک اسید، اولئیک اسید و سایر ترکیبات فعال در آن ناشی می‌شود. روغن هستهٔ انار غلظت بالایی دارد و فقط مقدار کمی از آن کافی است تا اثراتش را حس کنید. این روغن علاوه‌بر اینکه روغن گران‌قیمتی است، به‌دلیل احتمال ایجاد واکنش‌های آلرژیک معمولا برای پخت‌وپز استفاده نمی‌شود.
 

خواص روغن هسته انار

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبود سلامت قلب
  • کاهش التهاب
  • کنترل دیابت
  • بهبود وضعیت پوست
  • پیشگیری از سرطان


فواید روغن هسته انار بر پوست و زیبایی

بر اساس خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و مرطوب کنندگی آن، ممکن است تا به حال حدس زده باشید که روغن انار یک ماده ضد پیری قابل دوام است. آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین A (یا رتینول) و ویتامین C (یا اسید اسکوربیک) با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و در عین حال خطوط ظریف و چین و چروک را کاهش می دهند.  ترکیب منحصر به فرد روغن انار به نام اسید پونیسیک می تواند به بهبود خاصیت ارتجاعی و یکنواختی پوست کمک کند و در عین حال بازسازی پوست را تشویق کند. کرم دور چشم Retinol PM ما تلفیقی از این سه ماده است. اسید هیالورونیک، پیچ امین الدوله و جوجوبا به همراه پپتیدهای اصلاح کننده سن به این ترکیب می پیوندند تا ناحیه ظریف چشم را بازسازی کنند.

روغن هسته انار به عنوان یک ضد التهاب، میل خاصی به کاهش قرمزی یا خشکی و پوسته پوسته شدن پوست دارد، به ویژه به لطف غلظت بالای اسیدهای چرب امگا 6، اسید اولئیک، اسید لینولئیک و اسید پالمیتیک. به لطف این مواد مغذی نرم کننده و مرطوب کننده پوست، روغن انار ممکن است به ویژه برای کسانی که از آکنه، اگزما و پسوریازیس رنج می برند مفید باشد.
 
مشخصات و قیمت روغن هسته انار


روغن هسته انار با ساختار مولکولی منحصربه‌فرد خود می‌تواند عمیقاً به پوست (و مو) نفوذ کند تا آبرسانی شدیدی به بدن بدهد. داشتن چنین تنوع گسترده ای به ویژه برای پوست مفید است، زیرا این اسیدهای چرب به روش های مختلف به پوست کمک می کنند. به عنوان مثال، اسید لینولئیک باعث حفظ رطوبت می شود، در حالی که اسید پالمیتیک به عنوان یک نرم کننده موثر عمل می کند. 

چه پوست شما کمی خشک‌تر یا زبرتر از حد معمول باشد، یا اگر جای زخم یا رنگدانه‌های زیاد دارید، روغن انار ممکن است باعث نجات شما شود. مطالعات نشان داده‌اند که روغن انار می‌تواند تولید کراتینوسیت‌ها را تشویق کند که به فیبروبلاست‌ها در تحریک گردش سلولی کمک می‌کند. این به معنای افزایش عملکرد مانع برای محافظت در برابر اثرات آسیب اشعه ماوراء بنفش، تابش، از دست دادن آب، باکتری ها و موارد دیگر است. علاوه بر این، ذخایر طبیعی بالای ویتامین C، اسید پونیسیک و فیتواسترول‌ها به تحریک تولید کلاژن و بازسازی سلول‌ها کمک می‌کند تا پوستی نرم‌تر و صاف‌تر نشان دهد.

.

فروش روغن هسته انار

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی، روغن های طبیعی و گیاهی است که آماده فروش روغن هسته انار در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز  و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.


خرید روغن هسته انار

جهت خرید روغن هسته انار می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
نام لاتین
Pomegranate seed oil
رنگ
نارنجی شفاف
شکل ظاهری
مایع روغنی
گرید
USP
شرکت تولید کننده
دلتاکم
لطفا چند لحظه صبر نمائید
})();