لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

دی متیل آمینو پیریدین (دلتاکم) Dimethylaminopyridine (DMAP) (DeltaChem)


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

ماده اورجینال مرک آلمان می باشد و با برند دلتاکم بسته بندی شده است.
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
تضمین اصالت و کیفیت کالا
ارسال به سراسر کشور
N,N-Dimethylpyridin-4-amine
Dimethyl(pyridin-4-yl)azane
Dimethyl(pyridin-4-yl)amine

آماده ارسال

580,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 5 گرمی

معرفی

4-دی متیل آمینو پیریدین

4-دی متیل آمینو پیریدین (DMAP) مشتقی از پیریدین با فرمول شیمیایی (CH3)2NC5H4N است. DMAP یک کاتالیزور نوکلئوفیل مفید برای انواع واکنش‌ها مانند استری‌سازی با انیدرید، واکنش Baylis-Hillman، هیدروسیلیلاسیون، تری‌تیلاسیون، بازآرایی Steglich، سنتز Staudinger از β-لاکتام‌ها و بسیاری دیگر است. آنالوگ‌های کایرال DMAP در آزمایش‌های تفکیک جنبشی الکل‌های ثانویه عمدتاً و آمیدهای نوع کمکی ایوانز استفاده می‌شوند. ساختار مولکولی دی متیل آمینو پیریدین در شکل زیر ارائه شده است:
مشخصات، قیمت و خرید دی متیل آمینو پیریدین DMAP


دی متیل آمینو پیریدین: کاتالیست استریفیکاسیون

در مورد استری شدن با انیدریدهای استیک مکانیسم پذیرفته شده در حال حاضر شامل سه مرحله است. ابتدا DMAP و انیدرید استیک در یک واکنش پیش تعادلی واکنش داده و یک جفت یونی از استات و یون استیل پیریدینیم را تشکیل می دهند. در مرحله دوم الکل به استیل پیریدینیم اضافه می شود و با حذف پیریدین یک استر تشکیل می شود. در اینجا استات به عنوان بازی برای حذف پروتون از الکل عمل می کند زیرا به صورت هسته دوستی به آسیل پیریدینیم فعال شده اضافه می کند. پیوند از گروه استیل به کاتالیزور برای تولید کاتالیزور و استر جدا می شود. تشکیل پیوند توصیف شده و فرآیند شکستن به طور همزمان بدون ظاهر یک واسطه چهار وجهی اجرا می شود. اسید استیک تشکیل شده سپس DMAP را پروتونه می کند. در آخرین مرحله از چرخه کاتالیزوری، پایه کمکی (معمولاً تری اتیل آمین یا پیریدین) DMAP پروتونه شده را از پروتون خارج می کند و کاتالیزور را اصلاح می کند. واکنش بدون توجه به انیدرید مورد استفاده از طریق مسیر واکنش نوکلئوفیلیک توصیف شده انجام می شود، اما مکانیسم با مقدار pKa الکل مورد استفاده تغییر می کند. به عنوان مثال، در مورد یک فنل، واکنش از طریق یک مسیر واکنش کاتالیز شده با پایه انجام می شود. در این حالت DMAP به عنوان باز عمل می کند و فنل را پروتونه می کند و یون فنولات حاصل به انیدرید اضافه می کند.


خطرات DMAP (نکات ایمنی)

DMAP سمیت نسبتاً بالایی دارد و به دلیل توانایی آن برای جذب از طریق پوست خطرناک است. همچنین خورنده است.


فروش DMAP

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش DMAP با کیفیت ممتاز  و تضمینی در گرید فوق خالص  آزمایشگاهی و از برندهای معتبر  اروپایی به پژوهشگران و دانشگاهیان است.


خرید دی متیل آمینو پیریدین

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید دی متیل آمینو پیریدین می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
CAS Number
1122-58-3
فرمول شیمیایی
C7H10N2
جرم مولکولی
122.17 g/mole
دمای ذوب
110 °C
دمای جوش
162 °C
شکل ظاهری
پودر سفید
گرید
Ph Eur
شرکت تولید کننده
دلتاکم
توضیحات
این کالا با تضمین کیفیت ارائه می شود.
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط