لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

تری سدیم فسفات (دلتاکم) Trisodium phosphate (TSP)


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

ماده اورجینال مرک آلمان می باشد و با برند دلتاکم بسته بندی شده است.
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
تضمین اصالت و کیفیت کالا
ارسال به سراسر کشور
قیمت رقابتی
نام مترادف: تری سدیم فسفات 12 آبه، سدیم فسفات

آماده ارسال

145,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 250 گرمی

معرفی

تری سدیم فسفات

تری سدیم فسفات (TSP) با فرمول شیمیایی Na3PO4 یک ترکیب شیمیائی امولسیون کننده می‌باشد. تری سدیم فسفات یک ماده قلیائی قوی با pH معادل ۱۲ است و در آب براحتی قابل حل می‌باشد. به عنوان یک عامل آب نرم ، تمیز کردن عامل در آبکاری الکتریکی، حلال رنگ در رنگرزی پارچه، شار در ساخت افزار مینا، افزودنی خوراکی به عنوان نگهدارنده رطوبت، در مواد شوینده، خمیر دندان مورد استفاده قرار می گیرد. عمده صنایع مصرف کننده این ماده شیمیایی شامل کارخانجات تولید مواد شوینده، صنایع تصفیه آب، صنایع غذایی، صنایع سرامیک سازی، معدنی، صنایع تولید کاغذ، صنایع سرامیک پتروشیمی و نیروگاه ها می باشد. این ماده هیدراته است و دارای 12 آب در ساختار خود است. اغلب به شکل پودر سفید یافت می شود، همچنین می توان آن را تری سدیم ارتوفسفات یا به سادگی فسفات سدیم نامید.


کاربرد تری سدیم فسفات

  • تری سدیم فسفات به طور گسترده در فرمولاسیون انواع صابون ها و شوینده های مصرف کننده استفاده می شد. PH محلول 1% آن 12 است (یعنی بسیار بازی)، و محلول به اندازه کافی قلیایی است تا گریس و روغن را صابونی کند. در ترکیب با سورفکتانت ها، TSP یک عامل عالی برای تمیز کردن همه چیز از لباس های شسته شده تا راهروهای بتنی است. این تطبیق پذیری و قیمت پایین تولید، TSP را مبنایی برای انبوهی از محصولات تمیزکننده فروخته شده در اواسط قرن بیستم قرار داد. اگرچه این ماده هنوز جزء فعال برخی از قرص های تمیزکننده کاسه توالت است، TSP معمولاً برای تمیز کردن حمام توصیه نمی شود زیرا می تواند وسایل فلزی را لکه دار کند و به دوغاب آسیب برساند.
  • تری سدیم فسفات هنوز هم برای تمیز کردن، چربی‌زدایی و براق‌زدایی دیوارها قبل از رنگ‌آمیزی رایج است. TSP براقیت رنگ‌های مبتنی بر روغن را می‌شکند و منافذ رنگ مبتنی بر لاتکس را باز می‌کند و سطحی را برای چسبندگی لایه بعدی فراهم می‌کند.
  • فسفات های سدیم از جمله مونو سدیم فسفات، دی سدیم فسفات و تری سدیم فسفات به عنوان افزودنی های غذایی در اتحادیه اروپا تایید شده اند. آنها معمولاً به عنوان تنظیم کننده اسیدیته استفاده می شوند و دارای شماره E جمعی E339 هستند. سازمان غذا و داروی ایالات متحده، فسفات سدیم را به‌عنوان ایمن فهرست می‌کند.
  • تری سدیم فسفات به عنوان یک مکمل غذایی که می تواند پارامترهای خاصی از عملکرد ورزشی را بهبود بخشد، طرفدارانی را به دست آورده است. اساس این باور این واقعیت است که فسفات برای چرخه کربس تولید کننده انرژی در مرکز متابولیسم هوازی مورد نیاز است. فسفات ها از تعدادی منابع دیگر در دسترس هستند که بسیار ملایم تر از TSP هستند. در حالی که TSP به خودی خود سمی نیست، به شدت برای مخاط معده تحریک کننده است مگر اینکه به عنوان بخشی از محلول بافر استفاده شود.
 


نکات ایمنی کار با تری سدیم فسفات

  • در جای خشک و خنک با تهویه مناسب نگه‌داری شود و در زمان‌های طولانی در معرض رطوبت قرار نگیرد.
  • این ماده PH بالایی دارد، بعد از حمل‌ونقل این ماده دست‌ها با صابون شسته شود. در رمان حمل‌و نقل از دستکش ایمنی استفاده شود.
  • در صورت تماس تری سدیم فسفات با  پوست و چشم، محل تماس را با مقدار فراوان آب بشویید.


فروش تری سدیم فسفات

فروشگاه اینترنتی ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش تری سدیم فسفات با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع اروپایی در بسته بندی های 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 


خرید تری سدیم فسفات دلتاکم

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید تری سدیم فسفات دلتاکم می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را مستقیما از شرکت خریداری کنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
7601-54-9
نام لاتین
Trisodium phosphate
فرمول شیمیایی
Na3PO4
جرم مولکولی
163.939 g/mole
دمای ذوب
1583 °C
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر سفید
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
دلتاکم
لطفا چند لحظه صبر نمائید
مقایسه سریع
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();