لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
ارسال از طریق چاپار یا تیپاکس امکانپذیر است. لطفا پست را انتخاب نکنید.

آماده ارسال

380,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 لیتری بسته بندی : 2/5 لیتری

کالاهای مشابه

معرفی

تری اتانول آمین

تری اتانول آمین (TEA) یک ترکیب شیمیایی با گروه آمین و تریول (سه الکل) است. مانند سایر آمین ها، از آنجایی که یک جفت الکترون تنها روی نیتروژن است تری اتانول آمین نیز مانند یک باز ضعیف عمل می کند. این ماده به راحتی آب جذب می کند و هنگام قرار گرفتن در معرض هوا و نور به رنگ قهوه ای تبدیل می شود. در دمای پایین، کریستال مکعب بی رنگ یا زرد کم رنگ خواهد شد. با آب، متانول و استون قابل اختلاط است. تری اتانول آمین در بنزن، اتر و n-هپتان محلول است و در در تتراکلرید کربن نیز کمی محلول است. این ترکیب نوعی محلول قلیایی قوی است که با پروتون ترکیب می شود.

تری اتانول آمین یا TEA یک ترکیب آلی چسبناک است که هم یک آمین سوم و هم یک تریول است. تریول یک مولکول با سه گروه الکل است. تقریباً 150000 تن در سال 1999 تولید شد. این یک ترکیب بی رنگ است اگرچه ممکن است نمونه ها به دلیل ناخالصی ها زرد به نظر برسند. این ماده در واکنش های گرمازا، اسیدها را خنثی کرده و نمک به همراه آب تشکیل می دهد. آمین ها ممکن است با ایزوسیانات ها، مواد آلی هالوژنه، پراکسیدها، فنل ها (اسیدی)، اپوکسیدها، انیدریدها و اسید هالیدها ناسازگار باشند. هیدروژن گازی قابل اشتعال در ترکیب با عوامل احیا کننده قوی مانند هیدریدها تولید می شود. با اکسیدان های قوی به شدت برخورد می کند. تری اتانول آمین از واکنش اکسید اتیلن با آمونیاک آبی تولید می شود، همچنین اتانول آمین و دی اتانول آمین تولید می شوند. نسبت محصولات را می توان با تغییر استوکیومتری واکنش دهنده ها کنترل کرد. ساختار شیمیایی تری اتانول آمین در زیر ارائه شده است:
ساختار شیمیایی تری اتانول آمین


کاربرد تری اتانول آمین

  • تنظیم کننده pH در انواع لوازم آرایشی
  • ماده ای فعال بعضی از قطره های گوش
  • بعنوان امولسیفایر در محصولات: پاک کننده های ژله ای صنعتی، کرم های اصلاح و لوسیون های بدن
  • تولید هولوگرام ها
  • ساخت سیمان و بتون
  • ساخت پلیمر های اپوکسی و لاستیک 
  •  پردازش عکاسی
  • چاه های نفتی
  • روان سازی مایع لحیم کاری آلیاژهای آلومینیومی
  • کنترل رشد جلبک ها در آب های شیرین، دریاچه ها و استخر

کاربرد تری اتانول آمین در مواد آرایشی بهداشتی

در داروسازی، تری اتانول آمین ماده فعال برخی از قطره های گوش است که برای درمان جرم گوش نهفته استفاده می شود. همچنین به عنوان متعادل کننده pH در بسیاری از محصولات آرایشی مختلف، از کرم ها و شیرهای پاک کننده، لوسیون های پوست، ژل های چشم، مرطوب کننده ها، شامپوها، فوم های اصلاح عمل می کند، چای یک پایه نسبتاً قوی است: محلول 1٪ دارای pH تقریباً 10 است. امولسیون های شیر-کرم پاک کننده مبتنی بر چای به ویژه در پاک کردن آرایش خوب هستند.


نکات ایمنی کار با تری اتانول آمین

TEA اثری روی چشم ندارد ولی در اثر تماس با پوست سبب تحریک و آلرژی در پوست می شود. تنفس آن سبب سرفه می شود و زمانیکه شدیدا حرارت داده شود می سوزد. این ماده ناسازگار با فلزات مانند آلومینیوم و مس، آلیاژهای هالوژن، اسیدهای قوی، مواد اکسید کننده و مواد جاذب (سلولز، خاک اره) است.
 


فروش
تری اتانول آمین دکتر مجللی

فروشگاه اینترنتی ای آز  فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش تری اتانول آمین در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گریدهای صنعتی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر هندی، چینی و اروپایی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.


خرید
تری اتانول آمین دکتر مجللی

شما می توانید تری اتانول آمین را با قیمت مناسب در بسته بندی های 250 میلی لیتری، 500 میلی لیتری، 1 لیتری، 2/5 لیتری، 5 لیتریی و بالاتر از فروشگاه اینترنتی ای آز  تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
CAS Number
102-71-6
نام لاتین
Triethanolamine
فرمول شیمیایی
C6H15NO3
جرم مولکولی
149.190 g/mole
دمای ذوب
21.60 °C
دمای جوش
335.40 °C
محلولیت
امتزاج پذیر با آب
شکل ظاهری
مایع بی رنگ
گرید
Lab
شرکت تولید کننده
دکتر مجللی
طول موج جذبی
280 nm
لطفا چند لحظه صبر نمائید
مقایسه سریع
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();