لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود
G-1

بشر پلاستیکی دسته دار Beaker


0.0 (0)
بدون دیگاه
حجم :

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

موجود در انبار

60,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

حجم : 250 میلی لیتری حجم : 500 میلی لیتری حجم : 1 لیتری حجم : 2 لیتری حجم : 5 لیتری

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی و کاربرد بشر پلاستیکی دسته دار آزمایشگاهی

بشر یکی از رایج ترین وسیله های آزمایشگاهی است که برای نگهداری محلول ها و انجام واکنس های ساده شیمیایی استفاده می شود. آنها مدرج و به شکل استوانه ای با کف تخت هستند. جنس آنها از پروپیلن است. بشرها معمولاً از شیشه (امروزه معمولاً شیشه بوروسیلیکات) ساخته می شوند، اما همچنین می توانند از فلز (مانند فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم) یا پلاستیک های خاصی (به ویژه پلی اتیلن، پلی پروپیلن، PTFE) باشند. یکی از کاربردهای معمول برای بشرهای پلاستیکی (پلی پروپیلن)، آنالیز طیفی گاما نمونه های مایع و جامد است.

وجود دهانه به این معنی است که بشر نمی تواند درب داشته باشد. با این حال، در هنگام استفاده، بشرها ممکن است با یک شیشه ساعت پوشیده شوند تا از آلودگی یا از بین رفتن محتویات جلوگیری شود، اما اجازه تهویه از طریق دهانه را می دهد. از طرف دیگر، یک بشر ممکن است با یک بشر بزرگتر دیگر که معکوس شده است پوشانده شود، اگرچه یک شیشه ساعت ترجیح داده می شود.

بشرها اغلب درجه بندی می شوند، یعنی در کنار آن با خطوطی که حجم موجود را نشان می دهد، علامت گذاری می شوند. به عنوان مثال، یک بشر 250 میلی لیتری ممکن است با خطوطی مشخص شود که حجم 50، 100، 150، 200 و 250 میلی لیتر را نشان می دهد. این نشانه‌ها برای اندازه‌گیری دقیق حجم نیستند (یک استوانه مدرج یا یک فلاسک حجمی، بالن ژوژه ابزار مناسب‌تری برای چنین کاری است)، بلکه یک تخمین است. دقت اکثر بشر حدود 10% است.

 
قیمت و مشخصات بشر پلاستیکی دسته دار


فروش بشر پلاستیکی دسته دار آزمایشگاهی

فروشگاه ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش بشر پلاستیکی دسته دار آزمایشگاهی با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 


خرید بشر پلاستیکی دسته دار آزمایشگاهی

جهت خرید بشر پلاستیکی دسته دار آزمایشگاهی می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.

مشخصات فنی
نام لاتین
Beaker
جنس
پلاستیک پروپیلن
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();