لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:10361-37-2

باریم نیترات (قطران شیمی) Barium nitrate


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

مناسب مدارس و اهداف آموزشی
مناسب کارهای آزمایشگاهی، کارگاهی، صنایع و کارخانجات
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
پوشیدن دستکش، ماسک و عینک آزمایشگاهی الزامیست.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

180,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 250 گرمی

معرفی

باریم نیترات

نیترات باریم یک ترکیب معدنی با فرمول شیمیایی Ba(NO3)2 است. مانند اکثر نمک های باریم، بی رنگ، سمی و محلول در آب است. با شعله سبز می سوزد و اکسید کننده است. این ترکیب معمولاً در مواد آتش‌زا استفاده می‌شود. اگرچه دیگر تولید نمی شود، اما باراتول یک ماده منفجره است که از نیترات باریم، TNT و بایندر تشکیل شده است. چگالی بالای نیترات باریم باعث می شود که باراتول نیز کاملاً متراکم باشد. نیترات باریم مخلوط با پودر آلومینیوم، فرمولی برای پودر فلاش، بسیار انفجاری است. با ترمیت مخلوط می شود و Thermate-TH3 را تشکیل می دهد که در نارنجک های ترمیت نظامی استفاده می شود. نیترات باریم نیز یک ماده اولیه در بار آتش زا "SR 365" بود که توسط انگلیسی ها در مهمات آتش زا De Wilde استفاده می شد و آنها جنگنده های رهگیر خود را با آن مسلح می کردند، مانند هاوکر هاریکین و سوپرمارین اسپیت فایر، در طول نبرد بریتانیا.  همچنین در فرآیند تولید اکسید باریم، صنعت لوله های خلاء و برای آتش سبز در صنایع آتش نشانی استفاده می شود.


نکات ایمنی کار با باریم نیترات

  • مانند تمام ترکیبات باریم محلول، نیترات باریم از طریق خوردن یا استنشاق سمی است.
  • محلول های نمک های سولفات مانند نمک اپسوم یا سولفات سدیم ممکن است به عنوان کمک اولیه برای مسمومیت با باریم داده شود، زیرا باریم را به عنوان سولفات باریم نامحلول (و غیر سمی) رسوب می دهند.
  • استنشاق همچنین ممکن است باعث تحریک دستگاه تنفسی شود.
  • در حالی که تماس پوستی یا چشمی نسبت به بلع یا استنشاق ضرر کمتری دارد، اما همچنان می تواند منجر به تحریک، خارش، قرمزی و درد شود.
  • اداره ایمنی و بهداشت شغلی و مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی محدودیت های مواجهه شغلی را 0.5 میلی گرم بر متر مکعب در یک میانگین وزنی 8 ساعته تعیین کرده اند.


کاربرد باریم نیترات قطران شیمی

 
  • مناسب برای مدارس (اهداف آموزشی)
  • مناسب دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
  • مناسب صنایع و کارخانجات
  • مناسب صنایع خانگی و کارگاهی


فروش باریم نیترات قطران شیمی

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش باریم نیترات در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز در گرید آموزشی و آزمایشگاهی و از برندهای معتبر ایرانی، هندی، چینی و اروپایی به مدارس، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، صنایع و کارخانجات است.

 

خرید باریم نیترات قطران شیمی

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید باریم نیترات می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ، ایتا، روبیکا با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را مستقیما از شرکت خریداری کنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
10022-31-8
نام لاتین
Barium nitrate
فرمول شیمیایی
Ba(NO3)2
جرم مولکولی
261.337 g/mole
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
قطران شیمی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط