لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

ارلن خلا آزمایشگاهی Büchner flask


0.0 (0)
بدون دیگاه
حجم :

ارلن تخلیه یا بالن بوخنر
کیفیت خوب
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال

225,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

حجم : 250 میلی لیتری حجم : 500 میلی لیتری حجم : 1 لیتری

معرفی

معرفی و کاربرد ارلن خلا آزمایشگاهی

فلاسک بوخنر که به عنوان فلاسک خلاء یا ارلن خلا آزمایشگاهی نیز شناخته می‌شود، یک فلاسک ارلن با دیواره ضخیم با لوله شیشه‌ای کوتاه و خار شیلنگ است که حدود یک اینچ بیرون زده است. از گردنش لوله کوتاه و خار شیلنگ به طور موثر به عنوان یک آداپتور عمل می کنند که می توان انتهای یک شلنگ انعطاف پذیر با دیواره ضخیم (لوله) را روی آن نصب کرد تا اتصالی به فلاسک ایجاد کند. سر دیگر شلنگ را می توان به منبع خلاء مانند آسپیراتور یا پمپ خلاء متصل کرد. ترجیحاً این کار از طریق یک تله (ترپ یا شیشه گازشور) انجام می شود  که برای جلوگیری از مکیدن آب و حلال ها به درون پمپ خلا طراحی شده است. هدف از اعمال خلاء، سرعت بخشیدن به فیلتراسیون با ایجاد اختلاف فشار در سراسر محیط فیلتر است که بیشتر از آن چیزی است که تنها توسط گرانش ایجاد می شود.

دیواره ضخیم ارلن خلا آزمایشگاهی قدرت مقاومت در برابر اختلاف فشار را فراهم می کند در حالی که خلاء را در داخل نگه می دارد. عمدتاً همراه با یک قیف بوخنر که از طریق یک سوراخ لاستیکی حفر شده یا یک آداپتور الاستومری (ست واشر قیف بوخنر) در گردن در بالای فلاسک برای فیلتر کردن نمونه ها نصب می شود، استفاده می شود. قیف بوخنر نمونه را جدا از مکش توسط یک لایه کاغذ صافی (فیلتر کاغذی) نگه می دارد. در طی فیلتراسیون، محلول، آب و حلال درون ارلن ریخته می شود در حالی که باقیمانده (رسوب) روی کاغذ صافی در قیف باقی می ماند. فلاسک بوخنر همچنین می تواند به عنوان یک تله خلاء در یک خط خلاء استفاده شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ مایعی از آسپیراتور یا پمپ خلاء (یا منبع خلاء دیگر) به دستگاه تخلیه یا بالعکس منتقل نمی شود.
 

نحوه ی اتصال ارلن خلا آزمایشگاهی به پمپ خلا



فروش ارلن خلا آزمایشگاهی

فروشگاه اینترنتی ای آز فعال در حوزه فروش  مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش ارلن خلا آزمایشگاهی با بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 


خرید ارلن خلا آزمایشگاهی

شما می توانید ارلن خلا آزمایشگاهی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز در حجم های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید. از طریق واتس اپ، ایتا، روبیکا با شماره 09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را مستقیما از شرکت خریداری کنید.

مشخصات فنی
نام لاتین
Büchner flask
جنس
شیشه بوروسیلیکاتی
رنگ
بی رنگ
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();