لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

آمونیوم پرسولفات (دلتاکم) Ammonium persulfate (DeltaChem)


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

ماده اورجینال مرک آلمان می باشد و با برند دلتاکم بسته بندی شده است.
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی آن را خریداری کند.
از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
تضمین اصالت و کیفیت کالا
ارسال به سراسر کشور


آماده ارسال

280,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 5 گرمی

معرفی

معرفی آمونیوم پرسولفات

آمونیوم پرسولفات (APS) یک ترکیب معدنی با فرمول (NH4)2S2O8 است. این یک نمک بی رنگ (سفید) است که بسیار بیشتر از نمک پتاسیم مربوطه در آب محلول است. این یک عامل اکسید کننده قوی است که به عنوان کاتالیزور در شیمی پلیمر، به عنوان ماده اچ کننده و به عنوان یک عامل تمیز کننده و سفید کننده استفاده می شود. ساختار مولکولی آمونیوم پرسولفات در شکل زیر ارائه شده است:
ساختار شیمیایی آمونیوم پرسولفات

کاربرد آمونیوم پرسولفات

به عنوان منبع رادیکال ها، APS عمدتاً به عنوان آغازگر رادیکال در پلیمریزاسیون برخی آلکن ها استفاده می شود. پلیمرهای مهم تجاری تهیه شده با استفاده از پرسولفات ها عبارتند از لاستیک استایرن-بوتادین و پلی تترا فلوئورواتیلن. در محلول، دیانیون به رادیکال ها تجزیه می شود. با توجه به مکانیسم اثر آن، رادیکال سولفات به آلکن اضافه می کند تا یک رادیکال استر سولفات ایجاد کند. همچنین همراه با تترا متیل اتیلن دی آمین برای کاتالیز پلیمریزاسیون آکریل آمید در ساخت ژل پلی آکریل آمید استفاده می شود، از این رو برای SDS-PAGE و وسترن بلات مهم است.
پرسولفات آمونیوم که نشان دهنده خواص اکسید کننده قوی آن است، برای حکاکی مس روی بردهای مدار چاپی به عنوان جایگزینی برای محلول کلرید آهن استفاده می شود. این فرآیند سال ها پیش کشف شد. در سال 1908، جان ویلیام تورنتین از محلول پرسولفات آمونیوم رقیق برای حکاکی مس استفاده کرد. تورنتین مارپیچ های مسی را قبل از قرار دادن مارپیچ های مسی در محلول پرسولفات آمونیوم به مدت یک ساعت وزن کرد. پس از یک ساعت مجدداً مارپیچ ها وزن شده و مقدار مس حل شده توسط پرسولفات آمونیوم ثبت شد. این آزمایش به سایر فلزات مانند نیکل، کادمیوم و آهن نیز تعمیم داده شد که همگی نتایج مشابهی به همراه داشت. پرسولفات آمونیوم یک ماده استاندارد در سفید کننده مو است. پرسولفات ها به عنوان اکسیدان در شیمی آلی استفاده می شوند، به عنوان مثال، در واکنش Minisci و اکسیداسیون پرسولفات Elbs.


فروش آمونیوم پرسولفات دلتاکم

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش آمونیوم پرسولفات در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز  و تضمینی در گرید فوق خالص  آزمایشگاهی و از برندهای معتبر  اروپایی به پژوهشگران و دانشگاهیان است.


خرید آمونیوم پرسولفات دلتاکم

کاربر موظف است پیش از اقدام به خرید این کالا، صفحه قوانین و مقررات وبسایت را مطالعه کند. جهت خرید آمونیوم پرسولفات دلتاکم می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
CAS Number
7727-54-0
نام لاتین
Ammonium persulfate
فرمول شیمیایی
(NH4)2S2O8
جرم مولکولی
228.18 g/mole
نام های مترادف
Ammonium peroxydisulfate
دمای ذوب
120 °C
شکل ظاهری
کریستال سفید-زرد
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
دلتاکم
توضیحات
این کالا با تضمین کیفیت ارائه می شود.
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط

})();