لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی و کاربرد روغن شیرین بیان:

وغن شیرین بیان از مؤثرترین روغن های طبیعی موجود برای سلامتی بدن است.  این روغن خواص بسیار گسترده ای مانند خواص ضد التهابی، بهبود هضم غذا و گوارش، حفظ سلامتی پوست و مو دارد. قدمت این گیا ه به ۴۰۰۰ سال پیش می رسد و بابلیان آن را به عنوان تقویت‌کننده بدن می‌شناخته‌اند و برای افزایش طول عمر و سلامتی از آن استفاده می کردند. 

شیرین بیان گیاهی علفی از تیرهٔ سبزی آساها است این گیاه چند ساله که ساقه زیر زمینی و ریشه آن مصرف دارویی دارد. دارای برگ های مرکب است و تا حدود ۱ تا ۲ متر رشد می کند. ریشه های بلند و پرچین این گیاه در زیر سطح خاک به صورت افقی پخش شده است. رنگ گل های آن مایل به آبی و میوه اش شامل ۵ تا ۶ دانهٔ مایل به قهوه ای است.
 

خواص روغن شیرین بیان:

  • درمان ناراحتی گوارشی مانند سوء هاضمه، حالت تهوع یا گاز معده
  • ترمیم زخم، از جمله زخم های جراحی
  • کاهش اضطراب
  • کاهش شرایط پوستی مانند اگزما یا راش پوستی (بثورات)
  • ضد التهاب و تسکین درد برای شرایطی مانند کمردرد، نورالژی یا ورم مفاصل
  • کمک به داشتن خوابی آرام
     

فروش روغن شیرین بیان:

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش روغن شیرین بیان با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از منابع ایرانی، چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های:  10 میلی لیتر، 25 میلی لیتر، 50 میلی لیتر و 100 میلی لیتری به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید روغن شیرین بیان:

شما می توانید روغن شیرین بیان را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
لطفا چند لحظه صبر نمائید