لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:7774-29-0

یدید جیوه Extra pure (نوترون) Mercury(II) iodide


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

به علت ماهیت شیمیایی کالا، خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های استعمال مربوطه را مطالعه و با اطلاع کافی به خطرات احتمالی آن را خریداری کند. پوشیدن دستکش، ماسک و عینک آزمایشگاهی الزامیست. از بلیعدن، تماس با پوست و استنشاق خودداری کنید.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

990,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 100 گرمی

معرفی

معرفی و کاربرد یدید جیوه

یدید جیوه ( II ) یک ترکیب شیمیایی با ظاهری از کریستال های قرمز – نارنجی رنگ است. برخلاف کلرید جیوه این ترکیب به سختی در آب حل می شود. جیوه ( II ) یدید با افزودن یک محلول آبی به یدید پتاسیم به یک محلول آبی کلرید جیوه ( II ) با هم زدن تولید می شود، رسوب شکل گرفته صاف، شسته و در دمای 70 درجه ی سانتی گراد خشک می شود. جیوه ( II ) یدید به منظور آماده سازی معرف نسلر استفاده می شود (به منظور کشف حضور آمونیاک). آن یک ماده ی نیمه هادی است که در کشف اشعه ی ایکس و گاما و دستگاه های تصویر برداری عمل کننده در دمای اتاق، استفاده می شود. در دام پزشکی، از جیوه ( II ) یدید در پماد های تاول، اگزوستوز و غیره استفاده می شود.
 

فروش یدید جیوه

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش یدید جیوه با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید یدید جیوه

شما می توانید یدید جیوه را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
7774-29-0
نام لاتین
Mercury(II) iodide
فرمول شیمیایی
HgI2
جرم مولکولی
454.40 g/mole
دمای ذوب
259 °C
دمای جوش
350 °C
محلولیت
نامحلول در آب
شکل ظاهری
پودر نارنجی
لطفا چند لحظه صبر نمائید