لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:1305-62-0

کلسیم هیدروکسید (نوترون) Calcium hydroxide


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی آن را خریداری کند.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

270,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد کلسیم هیدروکسید

کلسیم هیدروکسید که با نماد شیمیایی Ca(OH)۲ نمایش داده می شود در بازار به صورت پودری سفید رنگ و بدون بو به خرید و فروش می رسد. این ترکیب که با نام های آهک هیدراته یا آهک آبدار نیز شناخته شده است به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فردش، کاربرد های فراوانی در صنعت دارد. این ترکیب شیمیایی از صنایع غذایی گرفته تا ساخت و ساز و عمران کاربرد های زیادی داشته و به طور غیر مستقیم نیز برای تهیه فرآورده های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مهم ترین کاربرد های آهک آبدار می توان به صنایع غذایی، تصفیه آب و فاضلاب، عامل منعقد کننده، تهیه آمونیاک، اصلاح کننده PH، تهیه گچ و سیمان، کاغذسازی، تهیه سموم آفت کش، تصفیه شکر، تولید پلاستیک، چرم سازی و… اشاره کرد.

محلول های آبی Ca(OH)۲ را آب آهک می نامند که باز هایی با قدرت متوسط اند و در برابر اسید ها از خود واکنش نشان داده و تولید نمک می کنند. این محلول ها برخی از فلزات مانند آلومینیوم را مورد تهاجم قرار می دهند و این در حالی است که از برخی دیگر از فلزات مثل آهن و فولاد در برابر خوردگی محافظت می کنند. آب آهک در حضور کربن دی اکسید به دلیل تشکیل کربنات کلسیم به صورت شیری در می آید که به این فرآیند، کربناتاسیون می گویند. طی این فرآیند و با گرم شدن ترکیب دی اکسید کربن و کلسیم هیدروکسید، اکسید کلسیم و آب تشکیل می شود.

 

فروش کلسیم هیدروکسید

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش کلسیم هیدروکساید با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید کلسیم هیدروکسید

شما می توانید کلسیم هیدروکساید را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
CAS Number
1305-62-0
نام لاتین
Calcium hydroxide
فرمول شیمیایی
Ca(OH)2
جرم مولکولی
74.093 g/mole
دمای ذوب
580 °C
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر سفید
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید