لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

450,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 500 گرمی

معرفی

معرفی و کاربرد کربن اکتیو

کربن اکتیو، فعال یا همان زغال فعال یک پودر سیاه‌ رنگ است که از ذغال استخوان، پوسته نارگیل، ذغال سنگ نارس، کک نفتی، ذغال سنگ یا خاک اره ساخته شده است. هنگامی که زغال در دمای بسیار زیادی تحت فشار قرار می‌گیرد، کربن اکتیو به وجود می‌آید. چراکه در دمای بالا، ساختار داخلی کربن تغییر می‌کند. به صورتی که اندازه منافذ آن کاهش می‌یابد و سطح آن افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه این تغییرات، کربن اکتیو به وجود می‌آید که منافذ بیشتری نسبت به زغال معمولی دارد.  کربن اکتیو در صنعت دستگاه تصفیه هوا گرفته تا سفیدکننده دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و مزایای بی‌شماری دارد.

 

فروش کربن اکتیو

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش کربن اکتیو با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 


خرید کربن اکتیو

شما می توانید کربن اکتیو را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 
مشخصات فنی
نام لاتین
Activated carbon
شکل ظاهری
پودر سیاه
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید