لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

کاغذ TLC سیلیکاژل 60 پشت آلومینیومی F254 مرک (برگی) TLC Silica gel 60 Merck 105554


0.0 (0)
بدون دیگاه

فروش به صورت ورقی
کدمرک: 105554
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

250,000 تومان
معرفی

معرفی کاغذ TLC سیلیکاژل 60 پشت آلومینیومی

کروماتوگرافی لایه نازک (TLC) یک تکنیک کروماتوگرافی است که برای جداسازی مخلوط های غیر فرار استفاده می شود که یک روش جداسازی ساده، انعطاف پذیر، حساس و با هزینه ای مناسب است. این روش آزمایشگاهی برای تجزیه و تحلیل کمی و کیفی مواد حتی در مقادیر بسیار کم، کاربرد دارد. تکنیک TLC قابلیت اندازه گیری موازی و همزمان بسیاری از مواد را در حداقل زمان مورد نیاز، دارد.

کروماتوگرافی با لایه نازک روی یک قطعه شیشه، پلاستیک یا فویل آلومینیومی انجام می شود که با یک لایه نازک از مواد جاذب مانند سیلیکاژل، آلومینیوم اکسید (آلومینا) یا سلولز پوشانده می شود. این لایه جاذب به عنوان فاز ثابت شناخته می شود. پس از قرار دادن نمونه بر روی صفحه، حلال یا مخلوطی از حلال ها به عنوان فاز متحرک به کار می روند. از آنجا که آنالیت های مختلف با سرعت های متفاوت با استفاده از اثر مویینگی بر روی صفحه  TLCصعود می کنند، جدایی حاصل می شود. پس از آزمایش، غالباً با ایجاد نور ماوراء بنفش و استفاده از ترکیبات فلورسنت، لکه ها روی صفحه نمایان می شوند. برای تعیین کمی نتایج، مسافت طی شده توسط ماده مورد نظر بر کل مسافت طی شده توسط فاز متحرک، تقسیم می شود که به این نسبت، فاکتور تاخیر (Rf) گفته می شود.

کاربرد کاغذ TLC سیلیکاژل 60 پشت آلومینیومی

  • آنالیز سرامیدها و اسیدهای چرب
  • سنجش خلوص رادیو داروها
  • آنالیز ترکیب رنگ فیبرها در پزشکی قانونی
  • شناسایی گیاهان دارویی و مواد تشکیل دهنده آنها
  • تشخیص سموم دفع آفات یا حشره کش ها در مواد غذایی و آب
     

فروش کاغذ TLC سیلیکاژل 60 پشت آلومینیومی

ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش ورق TLC سیلیکاژل 60 پشت آلومینیومی با  بهترین قیمت و تضمین کیفیت به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.

خرید کاغذ TLC سیلیکاژل 60 پشت آلومینیومی

شما می توانید ورق TLC سیلیکاژل 60 پشت آلومینیومی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
شرکت تولید کننده
مرک آلمان
ابعاد
20*20
توضیحات
فروش تک برگی (بسته باز شده)
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();