لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

کاغذ pH استریپ 100 عددی، 0-14 اسپانیایی CHM pH Indicator Strips 0-14


0.0 (0)
بدون دیگاه

گستره اندازه گیری: 0-14
100 برگی
دقت اندازه گیری: 1 درجه از pH

آماده ارسال

420,000 تومان
معرفی

معرفی و کاربرد کاغذ pH استریپ 100 عددی، 0-14 اسپانیایی CHM

این کاغذ pH محدوده 0-14 را با دقت 1 درجه اندازه گیری می کند. در صنایع غذایی، روی، مس، سرب، دارویی، پتروشیمی و ... کاربرد دارد.  این کالا یکی از مواد شناساگر برای سنجش اسید و باز در آزمایشگاه است، و برای اندازه گیری درجه اسیدی یا بازی بودن محلولها و مایعات به کار می رود. pH یک محلول، پارامتری برای نمایش میزان غلظت یون H+ در محلول هاست و این عدد می تواند از ۰ تا ۱۴ متغیر باشد، که ۰ نشان دهنده ی قوی ترین اسید و ۱۴ معرف قوی ترین باز می باشد و ۷ نیز pH آب خالص را نشان می دهد. در کاغذ pH مواد معرف یا شناساگر وجود دارند که در واکنش با اسید و باز تغییر رنگ می دهند.

رنگ های زرد تا قرمز نشان دهنده محلول اسیدی، رنگ های آبی تا بنفش نشان دهنده محلول قلیایی و رنگ سبز نشان دهنده خنثی بودن محلول است. نوار را می توان مستقیماً روی سطح یک ماده مرطوب قرار داد یا چند قطره از محلول را می توان با استفاده از قطره چکان یا پیپت روی آن ریخت. نمودارهای تطبیق رنگ با کاغذ پی اچ خریداری شده ارائه می شود که معمولا روی بسته قرار می گیرد.


 

pH چیست؟

در شیمی، pH، که از لحاظ تاریخی نشان‌دهنده «پتانسیل هیدروژن» (یا «قدرت هیدروژن»)، مقیاسی است که برای مشخص کردن اسیدیته یا بازی بودن یک محلول آبی استفاده می‌شود. محلول های اسیدی (محلول هایی با غلظت های بالاتر یون های H+) به گونه ای اندازه گیری می شوند که مقادیر pH کمتری نسبت به محلول های بازی یا قلیایی دارند. از روش های اندازه گیری آن می توان به استفاده از کاغذ پی اچ و یا دستگاه pH متر که دارای یک الکترود شیشه ای است، اشاره کرد.


نحوه ی استفاده از کاغذ pH

برای اندازه گیری اسیدی یا بازی بودن یک محیط کافی است یک استریپ از کاغذ پی اچ را در محلول مورد نظر قرار دهید. پس از گذشت مدت کوتاهی (معمولا 2 ثانیه) آن را خارج کرده, سپس با توجه به رنگ ظاهر شده و مقایسه آن با طیف رنگی روی جلد بسته یا طیف رنگی راهنما در محصول مقایسه کنید. توجه داشته باشید که دقت کاغذ پی اچ مرک در مقایسه با pH مترهای دیجیتال پایین تر است.

       
 

معرفی شرکت CHM اسپانیا

گروه CHMLAB یک شرکت تخصصی در زمینه جداسازی، فیلتراسیون و تصفیه محصولات با هدف برآوردن نیازهای مشتری در جامعه علمی است. محصولات نوآورانه و با کیفیت آنها به مشتریان در آزمایشگاه ها و فرآیندها به روشی مقرون به صرفه و زمان کمک می کند. از مهمترین محصولات آنها می توان به کاغذ صافی و انواع کاغذ پی اچ اشاره کرد. مشتریان اصلی آنها از صنایع علوم زیستی، دارویی، پزشکی و غذایی و همچنین دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی عمومی و آزمایشگاه ها هستند. دفتر مرکزی CHMLAB در بارسلون است و از طریق شرکای محلی در بیش از 65 کشور در سراسر جهان فعالیت می کند. توزیع کنندگان قابل اعتماد تخصصی در سراسر جهان پشتیبانی کارآمدی را از مشتریان ارائه می دهند و درک عمیقی از نیازهای مشتری دارند. 
 


فروش کاغذ pH استریپ  100 عددی، 0-14 اسپانیایی CHM

ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش کاغذ pH  0-14 با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید کاغذ pH استریپ  100 عددی، 0-14 اسپانیایی CHM

شما می توانید کاغذ pH را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز در برندهای متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
 

مشخصات فنی
نام لاتین
pH Indicator Strips 0-14
شکل ظاهری
100 برگی
شرکت تولید کننده
CHM اسپانیا
لطفا چند لحظه صبر نمائید