لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

کاغذ پی اچ نواری 5.5-0.5 MN (آلمانی) کد: 05 902 (5 متری) pH Indicator 0.5-5.5


0.0 (0)
بدون دیگاه

گستره اندازه گیری: 0.5 الی 5.5
طول: 5 متر
دقت اندازه گیری: 0.5 درجه از pH

آماده ارسال

1,400,000 تومان
معرفی

pH چیست؟

در شیمی، pH، که از لحاظ تاریخی نشان‌دهنده «پتانسیل هیدروژن» (یا «قدرت هیدروژن»)، مقیاسی است که برای مشخص کردن اسیدیته یا بازی بودن یک محلول آبی استفاده می‌شود. محلول های اسیدی (محلول هایی با غلظت های بالاتر یون های H+) به گونه ای اندازه گیری می شوند که مقادیر pH کمتری نسبت به محلول های بازی یا قلیایی دارند. از روش های اندازه گیری آن می توان به استفاده از کاغذ پی اچ و یا دستگاه pH متر که دارای یک الکترود شیشه ای است، اشاره کرد.


نحوه ی استفاده از کاغذ pH

برای اندازه گیری اسیدی یا بازی بودن یک محیط کافی است یک استریپ از کاغذ پی اچ را در محلول مورد نظر قرار دهید. پس از گذشت مدت کوتاهی (معمولا 2 ثانیه) آن را خارج کرده, سپس با توجه به رنگ ظاهر شده و مقایسه آن با طیف رنگی روی جلد بسته یا طیف رنگی راهنما در محصول مقایسه کنید. توجه داشته باشید که دقت کاغذ پی اچ مرک در مقایسه با pH مترهای دیجیتال پایین تر است.


فروش کاغذ پی اچ نواری 5.5-0.5 MN (آلمانی)

ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش کاغذ pH   0.5 الی 5.5 با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید کاغذ پی اچ نواری 5.5-0.5 MN (آلمانی)

شما می توانید کاغذ pH را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز در برندهای متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
 

مشخصات فنی
نام لاتین
Macherey-Nagel, 90205, Special Indicator pH 0.5-5.5 Dispenser, Roll of 5 Meter Length
شکل ظاهری
رولی
شرکت تولید کننده
MN آلمان
لطفا چند لحظه صبر نمائید