لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

پیپت ژوژه آزمایشگاهی (HBG) Volumetric pipette (HBG)


0.0 (0)
بدون دیگاه

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی و کاربرد پیپت ژوژه آزمایشگاهی:

یک پیپت حجمی، پیپت حبابدار، یا پیپت ژوژه امکان اندازه گیری بسیار دقیق (تا چهار رقم قابل توجه) حجم یک محلول را فراهم می کند. این وسیله کالیبره شده است تا حجم ثابتی از مایع را با دقت تحویل دهد. این پیپت ها دارای یک حباب بزرگ با یک قسمت باریک بلند در بالا با یک علامت درجه بندی هستند که برای یک حجم واحد کالیبره شده است (مانند بالن ژوژه). حجم های معمولی 1، 2، 5، 10، 20، 25، 50 و 100 میلی لیتر هستند. پیپت های حجمی معمولاً در شیمی تجزیه برای ساختن محلول های آزمایشگاهی از استوک پایه و همچنین برای تهیه محلول هایی برای تیتراسیون استفاده می شوند.

استاندارد ASTM E969 خطای استاندارد را برای پیپت های انتقال حجمی تعریف می کند. خطا بستگی به اندازه دارد: یک پیپت 0.5 میلی لیتری دارای تلورانس 0.006 ± میلی لیتر است، در حالی که یک پیپت 50 میلی لیتری دارای تلورانس 0.05 ± میلی لیتر است. (این‌ها برای پیپت‌های کلاس A هستند؛ پیپت‌های کلاس B تلورانسی دو برابری نسبت به کلاس A دارند.)


فروش پیپت ژوژه آزمایشگاهی:

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش پیپت ژوژه آزمایشگاهی با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید پیپت ژوژه آزمایشگاهی:

شما می توانید پیپت ژوژه آزمایشگاهی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در حجم های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
نام لاتین
Volumetric pipette
جنس
شیشه بوروسیلیکاتی
رنگ
بی رنگ
لطفا چند لحظه صبر نمائید
})();