لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192


0.0 (0)
بدون دیگاه 3 پرسش و پاسخ
بسته بندی :

گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

520,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

معرفی

معرفی تالک

پودر تالک یا همان تالکوم از تالک  (نوعی ماده ی معدنی) ساخته شده است و در مش های گوناگون به منظور کابرد های مختلفی در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. تالک ماده ی معدنی نرمی است که شامل منیزیم و مقدار کمی آب در ترکیب با سیلیکات و اکسیژن است. استفاده از این ترکیب در لوازم آرایشی و بهداشتی سبب جذب رطوبت، خشک نگه داشتن پوست و جلوگیری از راش های پوستی می شود. از جمله خاصیتهایی که این ماده را مورد توجه صنایع مختلف قرار داده است، خاصیت جذب رطوبت بالا، نرمی، روغنی بودن و... است که مصارف گوناگونی در صنعت های مختلف پیدا کرده است. از پودر تالک به عنوان مهم‌ترین افزودنی بسیاری از پودر‌های بچه، استفاده می‌شود. این پودر خواص لیز و چرب کنندگی دارد. این دانه‌های سفید معدنی روی پوست می‌لغزند و باعث ایجاد نرمی و لطافت آن می‌شوند. پودرتالک تعرق بیش از اندازه را می‌گیرد. 

پودر تالک رطوبت را به خوبی جذب می‌کند، زبری پوست را کاهش می‌دهد، پوست را خشک نگه می‌دارد و از کهیر زدن پیشگیری می‌کند. این پودر در رنگ‌های متنوع و مختلف از جمله سبز، سفید، خاکستری و بی رنگ یافت می‌شود و برای تهیه آن در ابتدا سیلیکات منیزیم را آسیاب می کنند، سپس آن را الک کرده و در انتها با روش‌های خاص به آن عطر می‌دهند. 
 

کاربرد پودر تالک

  • صنعت سرامیک
  • صنعت رنگسازی
  • صنعت کشاورزی و دامداری
  • صنعت آرایشی
  • صنعت پلاستیک

فروش پودر تالک

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش پودر تالک با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید تالک

شما می توانید پودر تالک را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
نام لاتین
Talc
فرمول شیمیایی
Mg3Si4O10(OH)2
جرم مولکولی
379.27 g/mole
رنگ
سفید
شکل ظاهری
پودر
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

استفاده مستقیم از این پودر، برای بچه‌ها توصیه نمی‌شود، زیرا پودر تالک حاوی مواد و افزودنی‌هایی است که باعث تشدید التهاب می‌شود. صدور مجوز‌های بهداشتی فرآورده‌های پودری حاوی پودر تالک، برای کودکان زیر سه سال ممنوع شده است. در واقع هنگامی که شما از پودر بچه برای نوزاد خود استفاده می‌کنید، همراه با بوی دوست داشتنی آن، ذرات بسیار ریزی آزاد می‌شود که می‌تواند به راحتی توسط کودک شما استنشاق شود و خطر ابتلا به مشکلات ریوی و تنفسی، در کودکانی که نارس به دنیا آمده‌اند، یا بیماری‌های تنفسی مکرر دارند و یا با بیماری قلبی مادرزادی متولد شده‌اند را زیادتر می‌کند. به همین دلیل استفاده از پودر بچه برای نوزادان توصیه نمی‌شود. همچنین اتلین اکسید موجود در پودر بچه که بی رنگ است و بوی دلپذیری دارد، می‌تواند عاملی برای سرطان یا عقیم سازی باشد.

  • آسم و بیماری‌های تنفسی 
  • خشک شدن غشاهای مخاطی
  • خس خس سینه نوزاد
  • التهاب سینه نوزاد
  • استفاده اندک از پودر بچه می‌تواند ریه‌های نوزادانی که از بیماری قلبی و ریوی رنج می‌برند را تحریک کند (به ویژه کودکان گروه پر خطر، شامل نوزادان نارس، نوزادان با بیماری مادرزادی قلبی، و نوزادانی که بیماری تنفسی مکرر داشته‌اند).

پودر تالک در بسیاری از محصولات آرایشی همانند لوسیون ها، سایه چشم، رژ لب، دئودورانت ها و ماسک های صورت استفاده می شود. از آنجایی که معادن تالک در کنار معادن آزبست قرار دارد ممکن است تالک موجود به آزبست آلوده شده باشد. آزبست ماده ای سرطانزاست که استفاده از آن در صنایع آرایشی و بهداشتی می تواند خطرات جبران ناپذیری را پدید آورد. شرکت جانسون اند جانسون (ابر شرکت آمریکایی) به دلیل استفاده از ترکیب آلوده به آزبست در سال 2002 متهم شناخته شد. انتخاب معدن مناسب و کنترل کیفیت پودر تولید شده از جمله مواردی است که تولید کنندگان باید به آن توجه کنند.