لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

پوآر پیپت آزمایشگاهی D&N آلمانی دو زمانه Pipette Filler


0.0 (0)
بدون دیگاه 1 پرسش و پاسخ

پیپت پر کن آزمایشگاهی سه زمانه
ارسال به سراسر کشور

آماده ارسال

245,000 تومان
معرفی

معرفی و کاربرد پوآر آزمایشگاهی

پوآر آزمایشگاهی یک حباب پلاستیکی به رنگ نارنجی آجری است که برای هدایت و مکش مایعات و محلول ها توسط پیپت استفاده می شود. به علت جنس بدنه منعطف آن، به راحتی می توان مقدار حجم مورد نظر از مایعات را با پیپت مدرج یا پیپت ژوژه برداشت.
 

نکات استفاده از پوآر آزمایشگاهی

  • باید به این نکته توجه شود که هنگام کار با پوآر، مایعات و محلول های شیمیایی به داخل پوآر منتقل نشوند. این بی توجهی موجب می شود بافت پلاستیکی آن فرسوده و دچار نقص شده و غیر قابل استفاده گردد.
  • در بسیاری از مواقع، گلوله فلزی داخل نقطه A دچار مشکل می شود. با تعویض این گلوله ها می توان این مشکل را برطرف نمود.
  • در صورت انتقال مواد سمی، قبل از استفاده از پوآر باید از سالم بودن آن اطمینان حاصل کرد. سالم بودن این وسیله را می توان با آب امتحان کرد.
 

فروش پوآر پیپت آزمایشگاهی

فروشگاه ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش پوآر آزمایشگاهی با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید پوآر پیپت آزمایشگاهی

شما می توانید پوآر آزمایشگاهی اصل را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

 

مشخصات فنی
جنس
پلاستیک
نام های مترادف
پیپت پرکن
رنگ
نارنجی
شکل ظاهری
Pipette Filler
شرکت تولید کننده
آلمانی
توضیحات
دو زمانه
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

 پوآر دارای سه دکمه با حروف  A ،S و E  است. برای برداشتن حجم دقیق و قابل کنترل از محلول و مایعات، ابتدا پوآر را به بالای پیپت وصل کنید. سپس توسط دو انگشت شصت و اشاره، نقطه A را بفشارید. به وسیله ی سه انگشت دیگر، محفظه پمپ پوآر را کاملا فشار داده تا هوای داخل آن تخلیه شود. اکنون پیپت را داخل محلول مورد نظر برده و به آرامی نقطه S را فشار  دهید. به این ترتیب، مایع وارد پیپت می شود. بعد از تعیین حجم مایع برای تخلیه، پیپت را به ظرف مورد نظر منتقل کرده و با فشردن نقطه E ، مایع داخل پیپت را تخلیه کنید.