لطفا چند لحظه صبر نمائید

                                                                                                                                                  شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:9003-39-8

پلی وینیل پیرولیدون K90 (نوترون) Polyvinylpyrrolidone (PVP) K-90


0.0 (0)
بدون دیگاه 1 پرسش و پاسخ
بسته بندی :

Polyvidone or Povidone
پلیمر محلول در آب
به علت ماهیت شیمیایی کالا، خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی آن را خریداری کند.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

2,400,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد پلی وینیل پیرولیدون K90

پلی وینیل پیرولیدون (PVP) یک پلی آمید محلول در آب است. PVP تجاری قابل دسترس به چهار درجه ویسکوزیته تقسیم می شود با توجه به مقدار فشار K (ارزش Fikentscher K): K-15، K-30، K-60، K-90، با وزن متوسط مولکولی 10،000، 40000، 160000 و 360000 به ترتیب. مقدار K یا وزن مولکولی یک عامل مهم است که خواص مختلف PVP را تعیین می کند. پلی وینیل پیرولیدون (PVP) در آب، حلال های حل شده، الکل، آمین، نیترو-پارافین و اسید های چرب با کم مولکولی حل شده است و با اکثر نمک های غیر معدنی و رزین های مختلف محلول است. در استون و اتر نامحلول است. PVP هیدروسکوپیک و پایداری حرارتی خوب است و می تواند در انواع مختلف حلال های آلی حل می شود و نقطه ذوب بالا دارد. اضافه کردن برخی از پلیمرهای طبیعی یا مصنوعی یا ترکیبات ارگانیک می تواند به طور موثری هیپروپلاستی و نرمی PVP را تنظیم کند. PVP مستعد واکنش شیمیایی نیست.

شکل پودری PVP سفید یا شیری رنگ است که می تواند تا 40% وزنش، رطوبت محیط را جذب کند. به دلیل حضور حلقه آمیدی بسیار قطبی و امکان تشکیل پیوند هیدروژنی، این پلیمر در آب و بسیاری از حلال های قطبی دیگر حل می شود. پوویدون در PHهای مختلف پایدار است و پایداری حرارتی خوبی دارد. این پلیمر وینیلی زیست تخریب پذیر نیست اما زیست سازگاری خوبی دارد. پوویدون در صنایع غذایی گاهی با نام تجاری پلی کلار (Polyclar) یا پلاسدون (Plasdone) شناخته می شود.
 

فروش پلی وینیل پیرولیدون K90

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش پلی وینیل پیرولیدون K90 با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید پلی وینیل پیرولیدون K90

شما می توانید پلی وینیل پیرولیدون K90 را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
CAS Number
9003-39-8
نام لاتین
Polyvinylpyrrolidone
فرمول شیمیایی
(C6H9NO)n
نام های مترادف
PVP
رنگ
سفید تا زرد کمرنگ
شکل ظاهری
پودر
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
توضیحات
K90
لطفا چند لحظه صبر نمائید
پرسش‌های متداول

PVP هیچ تحریکی روی پوست ندارد، برای چشم ها بدون تحریک و بدون واکنش های آلرژیک وبدون خواص سمی است. از لحاظ فیزیولوژیکی بی هویت است: مسمومیت حاد سمی PVP: LD50> 100 گرم / کیلوگرم. آلرژی های پوستی را ایجاد نمی کند. تعداد زیادی از مطالعات سم شناسی درازمدت تائید کرده اند که پلی وینیل پریرولیدون میتواند تجویز داخل عضلانی، عضلانی، تزریق داخل وریدی و تزریق داخل وریدی را تحمل کند.
})();