لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود
CAS No:25322-68-3

پلی اتیلن گلیکول 4000 (نوترون) Polyethylene glycol, PEG 4000 (Extra pure)


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

نام های دیگر: پلی اتیلن گلایکول، پی ای جی، PEG
خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی آن را خریداری کند.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

480,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

کالاهای مشابه

معرفی

معرفی پلی اتیلن گلیکول

پلی اتیلن گلیکول ها از خانواده پلیمرهای خطی هستند و از واکنش افزایشی گاز اتیلن اکساید با مونو اتیلن گلایکول یا دی اتیلن گلایکول تشکیل شده است. فرمول کلی برای پلی اتیلن گلایکول H(OCH2CH2)nOH است که n میانگین تعداد گروه های اتیلن اکساید است. گریدهای مختلف پلی اتیلن گلایکول به وسیله جرم مولکولی متوسط آن مشخص می­ شود. به عنوان مثال PEG400 شامل توزیع پلیمرهای دارای وزن مولکولی متوسط 400 است که به طور مشابه متوسط تعداد تقریبی گروههای تکراری گاز اتیلن اکساید برابر 9 است. بسته به متوسط جرم مولکولی، پلی اتیلن گلایکولها می­توانند در شرایط استاندارد به صورت مایع یا جامد باشد. گریدهای پلی اتیلن گلایکولها 200، 300، 400 ،600 ،1000 به صورت مایع است. پلیمرهای با ۱۰۰۰ و یا بالاتر واحد اتیلن گلیکول به صورت جامد هستند. ساختار شیمیایی پلی اتیلن گلیکول در شکل زیر ارائه شده است:
ساختار شیمیایی پلی اتیلن گلیکول



کاربرد پلی اتیلن گلیکول

این ماده یک ترکیب پلی اتری با کاربرد های فراوان از کاربرد های صنعتی گرفته تا کاربرد های دارویی است. PEG ها غیر سمی، بدون بو، بدون رنگ و غیر تحریک کننده هستند و به راحتی هم تبخیر نمی شوند. این مواد به صورت خنثی در نظر گرفته می شوند که با مواد شیمیایی دیگر واکنش نمی دهند. غیر سمی هستند و در بسیاری از حلال های آلی همانند اتانول، متانول حل می شوند. تمامی گریدهای این محصول به سرعت در آب حل شده و رنگ، بو و یا مزه آب را تغییر نمی دهند. PEG درجه دارویی به عنوان یک ماده کمکی در بسیاری از محصولات دارویی، در اشکال خوراکی، موضعی و تزریقی استفاده می شود. PEG اساس تعدادی از ملین ها (به عنوان MiraLax) است. شستشوی کامل روده با پلی اتیلن گلیکول و الکترولیت های اضافه شده برای آماده سازی روده قبل از جراحی یا کولونوسکوپی استفاده می شود. PEG در داروها برای درمان یبوست و درمان نگهدارنده برای کودکان مبتلا به یبوست استفاده می شود. هنگامی که به داروهای پروتئینی مختلف یا حامل‌های دارو متصل می‌شود، پلی اتیلن گلیکول با طول مناسب، پاکسازی آنها از خون را کاهش می‌دهد. این احتمال که PEG می تواند برای ادغام آکسون ها مورد استفاده قرار گیرد توسط محققانی که در حال مطالعه آسیب های عصبی محیطی و نخاع هستند، مورد بررسی قرار گرفته است.

از آنجا که PEG یک مولکول آبدوست است، از آن برای غیرفعال کردن اسلایدهای شیشه ای میکروسکوپ برای جلوگیری از چسبندگی غیر اختصاصی پروتئین ها در مطالعات فلورسانس تک مولکولی استفاده شده است. پلی اتیلن گلیکول سمیت کمی دارد و در انواع محصولات استفاده می شود. این پلیمر به عنوان یک پوشش روان کننده برای سطوح مختلف در محیط های آبی و غیر آبی استفاده می شود. از آنجایی که PEG یک پلیمر انعطاف پذیر و محلول در آب است، می توان از آن برای ایجاد فشارهای اسمزی بسیار بالا (در حد ده ها اتمسفر) استفاده کرد. همچنین بعید است که فعل و انفعالات خاصی با مواد شیمیایی بیولوژیکی داشته باشد. این ویژگی‌ها، PEG را به یکی از مفیدترین مولکول‌ها برای اعمال فشار اسمزی در آزمایش‌های بیوشیمی و بیوممبران، به‌ویژه هنگام استفاده از تکنیک استرس اسمزی تبدیل می‌کند.

فروش پلی اتیلن گلیکول 4000 نوترون

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش پلی اتیلن گلایکول در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز  و تضمینی در گرید فوق خالص  آزمایشگاهی و از برندهای معتبر  اروپایی به پژوهشگران و دانشگاهیان است.

خرید پلی اتیلن گلایکول 4000 نوترون

جهت خرید PEG 4000 می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید و در سراسر ایران تحویل بگیرید.

مشخصات فنی
CAS Number
25322-68-3
نام لاتین
Polyethylene glycol 4000
شکل ظاهری
جامد بی رنگ
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();