لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

پتری دیش پلاستیکی استریل (بسته 18 عددی)


0.0 (0)
بدون دیگاه

نام دیگر: پلیت کشت میکروبی

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی پتری دیش پلاستیکی استریل

نام دیگر پتری دیش پلاستیکی، پلیت یکبار مصرف پلاستیکی می باشد که در آزمایشگاه های میکروبیولوژی و کشت سلولی استفاده می شود. پتری دیش پلاستیکی ظروف بشقاب مانندی با عمق کم است که دارای درب است. علاوه بر کشت سلولی برای ذخیره کردن و حمل مواد نیز مورد استفاده قرار می گیرند. پلیت یک بار مصرف جهت نگهداری محیط های کشت و کشتهای میکروبی از آن استفاده می شود. این پلیت ها به صورت بسته بندی 18 عددی است که استریل شده با اشعه گاما می باشد.   پتری دیش پلاستیکی در اندازه های ۶ – ۸ – ۱۰ سانتیمتری موجود می باشد.

 

فروش پتری دیش پلاستیکی استریل

ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش پتری دیش پلاستیکی استریل با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید پتری دیش پلاستیکی استریل

شما می توانید پتری دیش پلاستیکی استریل را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز در اندازه های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.

مشخصات فنی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();