لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:7789-00-6

پتاسیم کرومات (نوترون) Potassium chromate (Extra pure)


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

به علت ماهیت شیمیایی کالا، خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی آن را خریداری کند.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

990,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد پتاسیم کرومات

پتاسیم کرومات با فرمول شیمیایی (K2CrO4) ترکیبی زرد رنگ است که معمولاً برای شناسایی یون نقره از آن استفاده می شود. این ماده ترکیبی زردرنگ بصورت بلورین و در دو فرم آلفا و بتا شناخته شده است که فرم بتا آن شایع تر است. از واکنش دی کرومات پتاسیم با پتاسیم هیدروکسید تهیه می شود. همچنین به عنوان عامل اکسید کننده در سنتز آلی مورد استفاده قرار میگیرد. پتاسیم کرومات به عنوان واکنشگر تجریه ای، در مینا کاری، جوهرها، داروها و به عنوان واسطه شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

برخلاف نمک سدیم ارزان‌تر، نمک پتاسیم عمدتاً برای کارهای آزمایشگاهی در شرایطی که نمک بی آب مورد نیاز است استفاده می‌شود. این به عنوان یک عامل اکسید کننده در سنتز آلی است. از آن در تجزیه و تحلیل معدنی کیفی استفاده می شود، به عنوان مثال. به عنوان یک آزمایش رنگ سنجی برای یون نقره. همچنین به عنوان یک شاخص در تیتراسیون بارش با نیترات نقره و کلرید سدیم استفاده می شود (آنها را می توان به عنوان استاندارد و همچنین تیتر کننده برای یکدیگر استفاده کرد) زیرا کرومات پتاسیم در حضور بیش از حد یون های نقره قرمز می شود.
مشخصات پودر پتاسیم کرومات

فروش پتاسیم کرومات نوترون

فروشگاه ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی و لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی است که آماده فروش پتاسیم کرومات در بسته بندی های مقرون به صرفه و با کیفیت ممتاز  و تضمینی در گرید فوق خالص  آزمایشگاهی و از برندهای معتبر  به صنایع، کارخانجات، پژوهشگران و دانشگاهیان است.
 

خرید پتاسیم کرومات نوترون

جهت خرید پتاسیم کرومات نوترون می توانید از بخش "افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر در وبسایت کنید. از طریق واتس اپ با شماره  09925021003 نیز می توانید کالای مورد نظر را  مستقیما از شرکت خریداری کنید.
مشخصات فنی
CAS Number
7789-00-6
نام لاتین
Potassium chromate
فرمول شیمیایی
K2CrO4
جرم مولکولی
194.189 g/mole
دمای ذوب
968 °C
محلولیت
محلول در آب
شکل ظاهری
پودر زرد
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید

کالاهای مرتبط