لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود

پتاسیم پرمنگنات (دکتر مجللی) Potassium permanganate (Extra pure)


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی آن را خریداری کند.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال

950,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی بسته بندی : 5 کیلوگرمی بسته بندی : 10 کیلوگرمی

معرفی

معرفی پتاسیم پرمنگنات

پتاسیم پرمنگنات یک ترکیب معدنی  است که شامل یون‌های K+ و MnO4 است. پتاسیم پرمنگنات به عنوان یک ماده اکسنده بسیار قوی شناخته شده است. در آب نیز محلول است و محلولی به رنگ ارغوانی تولید می‌کند که از تبخیر آن بلورهای منشوری و درخشان به رنگ ارغوانی بسیار تیره (مایل به سیاه) بر جای می‌ماند. این ماده جزء مواد شیمیایی پر مصرف در صنایع شیمیایی می‌باشد و به عنوان عامل آندی کردن و اکسنده قوی به کار می‌رود. پرمنگنات پتاسیم به نام‌ پرمنگنات نیز شناخته می‌شود. 
 

کاربرد پتاسیم پرمنگنات

  • تصفیه پساب‌های صنعتی
  • عیار سنجی در شیمی
  •  تصفیه آب و ضدعفونی
  • بافت شناشی
  • صنایع نساجی

نکات ایمنی کار با پرمنگنات پتاسیم

پرمنگنات پتاسیم بر  روی دست یا لباس ایجاد لکه می‌کند. به علت خاصیت خورندگی در پوست ایجاد سوزش می‌کند و در صورت خورده شدن می‌تواند باعث التهاب و آسیب به معده شود. در موقع حریق گازهای سمی تولید می کند. دور از جرقه، شعله باز، حرارت و مواد قابل اشتعال نگهداری شود. برای خاموش کردن حریق  از اسپری آب استفاده شود. پرمنگنات در ظرف کاملاً در بسته و دور از تماس با مواد آلی نگهداری شود. این ماده با گلیسرین واکنش شدیدی نشان می دهد، هیچگاه این دو ماده را کنار هم انبار نکرده و روی یک دیگر نریزید.  
 

فروش پرمنگنات پتاسیم دکتر مجللی

فروشگاه اینترنتی ای آز فعال در حوزه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش پرمنگنات پتاسیم با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید پرمنگنات پتاسیم دکتر مجللی

شما می توانید پرمنگنات پتاسیم را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
CAS Number
7722-64-7
نام لاتین
Potassium permanganate
فرمول شیمیایی
KMnO4
جرم مولکولی
158.034 g/mole
دمای ذوب
240 °C
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
دکتر مجللی
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();