لطفا چند لحظه صبر نمائید

شماره ی پیام رسان ها  فقط جهت شرکت ها و فروش سازمانی 09121419192

CAS No:877-24-7

پتاسیم هیدروژن فتالات (نوترون) (Extra pure)


0.0 (0)
بدون دیگاه
بسته بندی :

به علت ماهیت شیمیایی کالا، خریدار موظف است کلیه دستورالعمل های مربوطه را مطالعه و با اطلاعات کافی آن را خریداری کند.
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گارانتی برگشت وجه

آماده ارسال از 1 روز کاری آینده

ارسال رایگان

2,400,000 تومان
موجودی ترکیبی کالا

بسته بندی : 1 کیلوگرمی

معرفی

معرفی و کاربرد پتاسیم هیدروژن فتالات

پتاسیم هیدروژن فتالات یک ترکیب اسیدی با فرمول مولکولی C8H5KO4 است و به حالت کریستالی بی رنگ موجود است. پتاسیم هیدروژن فتالات در دمای اتاق پایدار است و در آب محلول و کمی در الکل حل می‌شود.
KHP کمی اسیدی است، و اغلب به عنوان یک استاندارد اصلی برای تیتراسیون اسیدپاشی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این ماده جامد و با ثبات در هوا است و وزن گیری دقیق آن را آسان می کند. از آن به عنوان استاندارد اصلی برای کالیبراسیون pH متر نیز استفاده می شود زیرا علاوه بر خواصی که فقط ذکر شد، pH آن در محلول بسیار پایدار است. KHP می تواند به عنوان یک عامل بافر در ترکیب با اسید هیدروکلریک (HCl) یا هیدروکسید سدیم (NaOH) بسته به این که pH باطری در چه طرفی باشد استفاده شود. به عنوان یک استاندارد حرارتی در آنالیز گرماسنجی استفاده می شود. یک استاندارد مفید برای تست کل کربن آلی (TOC) است.
 

فروش پتاسیم هیدروژن فتالات

"ای آز" فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی-صنعتی و ملزومات و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی می باشد که آماده فروش پتاسیم هیدروژن فتالات با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، غذایی و صنعتی از معتبرترین منابع چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید پتاسیم هیدروژن فتالات

شما می توانید پتاسیم هیدروژن فتالات را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی "ای آز" در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
CAS Number
877-24-7
نام لاتین
Potassium hydrogen phethalate
فرمول شیمیایی
C8H5KO4
جرم مولکولی
204.22 g/mole
دمای جوش
300 °C
رنگ
بی رنگ
گرید
Extra pure
شرکت تولید کننده
نوترون
لطفا چند لحظه صبر نمائید