لطفا چند لحظه صبر نمائید
مشتریان گرامی به علت عدم فعالیت باربری ها ارسال سفارشات تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه می باشد پس از آن در صورت ثبت سفارش پردازش سفارشات از تاریخ 14 فروردین ماه خواهد بود
CAS No:9004-65-3

هیدروکسی پروپیل متیل سلولز (HPMC) Hydroxypropyl Methylcellulose


0.0 (0)
بدون دیگاه

نام های مترادف: هیپروملوز، اچ پی ام سی
گارانتی اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
گرانتی برگشت وجه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

معرفی و کاربرد هیدروکسی پروپیل متیل سلولز:

هیدروکسی پروپیل متیل سلولز یک پودر بی بو و بی مزه، سفید تا کمی مایل به زرد، فیبری یا دانه ای، با جریان آزاد است که پلیمر طبیعی سلولز است. از این ترکیب شیمیایی در صنایع غذایی به عنوان یک ماده غذایی چند منظوره استفاده می شود. هیدروکسی پروپیل متیل سلولز توسط سازمان غذا و دارو آمریکا به عنوان یک افزودنی مستقیم و غیرمستقیم غذایی تایید شده است و برای استفاده به عنوان یک افزودنی غذایی توسط اتحادیه اروپا تایید شده است.

هیدروکسی پروپیل متیل سلولز با نام هیپروملوز نیز شناخته می شود. این یک پلیمر سلولزی اصلاح شده شیمیایی است. این ترکیب برای مصرف بی خطر است و به صورت شیمیایی از طریق اصلاح سلولز ساخته می شود. سلولز یک پلیمر طبیعی است که زنجیره ‌ها یا ساختارهای بلندی دارد. این ساختارها از مولکول‌های زیادی که به هم متصل شده‌ اند، تشکیل شده است. این ترکیب شیمیایی به صورت مایع، ویسکوزیته بالایی دارد و اغلب در فرآورده های چشم پزشکی به عنوان اشک مصنوعی برای برطرف کردن خشکی چشم استفاده می شود. HPMC در صنایع مختلف کاربردهای متنوعی دارد.
 

فروش هیدروکسی پروپیل متیل سلولز:

فروشگاه ای آز فروشگاهی فعال در حوزه فروش اینترنتی مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی-پژوهشی است که آماده فروش هیدروکسی پروپیل متیل سلولز با  بهترین قیمت و کیفیت ممتاز در گرید های مختلف آزمایشگاهی، دارویی، غذایی و صنعتی از منابع ایرانی، چینی، هندی و اروپایی در بسته بندی های: 5 گرمی، 10 گرمی، 25 گرمی، 50 گرمی، 100 گرمی، 250 گرمی، 500 گرمی، 1 کیلو و 25 کیلویی به پژوهشگران، دانشگاهیان، صنایع و کارخانجات است.
 

خرید هیدروکسی پروپیل متیل سلولز:

شما می توانید هیدروکسی پروپیل متیل سلولز را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ای آز در بسته بندی های متنوع تهیه کنید. برای این منظور، از بخش " افزودن به سبد خرید" اقدام به ثبت سفارش کالای مورد نظر بکنید.
مشخصات فنی
CAS Number
9004-65-3
نام لاتین
Hypromellose
نام های مترادف
E464
لطفا چند لحظه صبر نمائید

سال  نو مبارک با آرزوی بهترین ها

})();